Fredag idag :)

Först o främst får jag säga Grattis till min älskade paps som fyller 43 år idag :), Gamling ;) hihi <3.. Hoppas du o Bina får en underbar helg på hotelet :P. hihi..

Idag har man då vatt i skolan :P.. kort dag :), älskar fredagar går bara från halv nio till halv ett hel skönt :)..
Och så är de sjukt härligt väder idag också :), det gillar vi :)..

Just nue sitter jag o johanna himma hos mig och nördar oss på två datorer min stora :P och hennes lilla ;) hihi.. ser så kul ut hahahhahaha.. jag vet jag är inte normal johanna :P:P hihi.. Men du älskar mej ändå ;)
Sen ska vi snart möta fluppisen Lina :), gå o äta pizza goooott <:D hihi :D.. Sedan därefter blir de handla!
och ikväll blir de Fiilmkväll med fluppisen min :D. Wiiie :D.. Imorrn blir de nog fest hos Jöns :D, trevlans :)

Hoppas alla ni andra får en undebar helg :)


PussPuss







Postat av: Johanna

Haha nej ja vet att du ej är normal , men det är ej normalt att vara normal. Ja älskar dig ändå och du älskar mig :)

2010-03-26 @ 15:15:38
URL: http://hannabannan.blogg.se/
Postat av: Liina

egomalin;)<3

2010-03-26 @ 15:42:53
Postat av: Räkan

Lite ibland får man ju va de :P hihi <3

2010-03-26 @ 15:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback