God Morgon :)

Ja idag är de då Fredag :D härligt :). Har ju studiedag och allt :)!
Men fick dock inte sova ut som jag hade hoppats på haha xD.. Vaknade klockan åtta och kunde jävlar i inte somna om, störigt :(. Men idag blir de packa för helgen :)! Och så runt två åker jag till stan träffar lite vänner snackar lite o så:P.. sen sätter jag mej på tåget till Höör :D, Där Viiikz möter upp mig :), Och då blir de party :D Härligt :). ska bli riktigt skojsigt hoppas jag på :). Hon babblade om nån överraskning också så får väl se de :P hihi.. aja :P..
Nu ska jag nörda mej äta frukost o kolla lite tv, sen packa o göra vid mej :).

Senare blir de in i dimman ;)


Hoppas alla ni andra får en trevlig helg :), Jag nås på telen :)















Snart kommer även Min älskade "bror" Fille ut :). Längtar så in i bomben. Älskar diig <3







Postat av: Liina

klart vi får en kul helg,hallåååja:P

2010-03-19 @ 15:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback