Hjärtat Krossat :`(

Jävla **** hoppas att du är nöjd nue för du lyckades splittra mej o Robin! Vill inte detta! jävla skitsnack som övervinner allt. orkar ej mer nu! Hjärtat krossat, tårarna rinner!

kmr alltid Älska dig





Alltså hur fan kan man bara göra så här?? Förstår inte??! Men nu vet jag alla fall var du står...
Jag älskar verkligen robin de gör jag! Det gör så ont i mej verkligen.. Mitt hjärta är krossat till tusen bitar om inte mer.. Vrf skulle de blir såhär? Kan aldrig folk hålla käft elr???
Känns som mitt hjärta har blivit utslitet och blivit stampat på och gett tillbaka de i miljoner bitar! Faan alderig varit så här lissen förut som nu..
Jag tackar mina underbara SANNA vänner som stöttar mej, verkligen tack <3!
Aptiten har även försvunnit, var vrålhungrig innan idag, fast de är helt väck nu!Mår Illa Bara som fan!



Och DU, jag Vill ALDRIG mer se dej, hoppas du är nöjd nu att du lyckades splittrade mej o robin! Hoppas du är nöjd verkligen! Krossat mej totalt, men du kanske tycker om att se mej såhär?? och sen att du har mage o påstå att de är jag som hittat på allt de som du faktiskt sa till mej i telen idag i skolan! Jag hatar lögner o allt sådant dära, så vrf skulle jag sumpa nått så fint som jag o robin hade! Aldrig jag skulle göra de!
Äsch du är fan ingen äkta vän!

Ska ALDRIG slänga mer tid på dej!







Postat av: Johanna

Vem är det nu som har sabbat för dig? Fan ta den presonen gumman , finns här för dig < 3

2010-03-01 @ 23:15:19
URL: http://hannabannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback