Kunde inte låta bli ;)

1. Hur gammal är du om fem år?
25 om jag fortfarande är i liv ;)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Fluppisen Lina såklart ;)

3. Hur lång är du?
180 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
13 Ghost

5. Vem ringde du senast?
Fluppisen Lina :D

6. Vem ringde dig senast?
Ida

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej vad gör du? (från stoffe)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
de är olika , beror på

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Den 17 mars

11. Vilken ögonfärg har du?
blå,gröna

12. När vaknade du i dag?
Sju :P

13. Vilken är din favoritjulsång?
Last Christmas, Tänd ett ljus

14. Vilken är din favoritplats?
Oj den va svår. Ingen aning

15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhus

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jobb,Man,barn,Villa o allt de dära

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkenasse, som alla skrämde oss barn upp med :(

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Liiina ;)

19. Hur stor är din säng?
Tillräckligt :P

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fem, kanske sex

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
En,Kristianstad

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota i gräs, skor i snö, strumpor inomhus

26. Är du social?
Ja för de mesta alla fall :)

27. Vilken är din favoritglass?
Vanilj,choklad,viol,lakris :D

28. Vilken är din favoritefterrätt?

Tacos

29. Tycker du om kinamat?
JAaaa

30. Tycker du om kaffe?
Ja, kaffe med socker ;)

31. Vad dricker du till frukost?
kaffe elr juice om jag äter frukost

32. Sover du på någon särskild sida?
Längst in, alltså vänster :)

33. Kan du spela poker?
Nja

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja! Vem gör inte?

35. Är du en beroendemänniska?
beror på vad man menar med de :P

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, elr känner o känner, vet vim han är :P

37. Vill du ha barn?
SJÄLVKLART VILL JAG DET :)! BARA LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR <3

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja två gånger

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet!!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Cigg & kläder o sånt skit

42. Äger du dyrbara smycken?
Inga svindyra, nä

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Andra Avenyn,Desperate Housewives,CSI,Criminal minds

44. Kan du rulla med tungan?

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Bra fråga, finns endel ;)

46. Sover du med gosedjur?
Nej, växt i från de :P

47. Vad har du för ringsignal?
Nån jävla låt :P

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Nää tror ej de:S

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

Linas strumpor ;););)

50. Flirtar du mycket?
Ja det gör jag nog

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Läser just nu "misery" Stephen king ;)

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
nää tror ej de

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
RIX Fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
förslag på födelsedags present till kära far

59. När var du i kyrkan senast?
Oj. På min systers konfa

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Fanns de ens nån:P.. Jonas o Daniel :D

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
Nån dag :P

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Ehhhmm, ingen aning

63. Vad lyssnar du på just nu?
Fluppisens skratt :P

64. Har du varit med i tidningen?
Jaaaa hahahahahahah

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Ehm nått som ej e gott :P

66. Vem såg dig naken senast?
INGET NAMN!

67. Vad är det för färg på din tandborste?
typ blå

68. Hur imponerar man på dig?
Oj svår fråga!

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Liiiiiiina!!!!!!!!

70. Har du någon piercing?
Ja har haft ;)

71. Din största vinst?
nock fan ingenting :P

72. Civilstånd?
SINGEL!

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
FB & BDB

74. Är du fåfäng?
Tror ej de

75.  Ångrar du någonting du gjort?
JAAA!

76. Hur gammal är din pappa?
Han är 43

77. Vilket är ditt drömjobb?
Mitt drömjobb är det jag utbildar mig till :D

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
ÅKA UTOMLANDS!

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Hundar,katter,kanin,hamster.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är en jävligt ENVIS person, Ger mig INTE lätt, FILMnörd

81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta

82. Sverige när det är som bäst?
En varm sommar dag

83. Kan du åka slalom?
nej verkligen inte!

84. Vad har du ätit i dag?
Nått skit i skolan som var inte gott :P, korv o makaroner :P

85. Vad har du för utbildning?
jag går Fordon, inrikting transport :)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ehm ingen S:

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
eeehm :S

88. Vilken är din bästa egenskap?
Tragga :P

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Glömsk

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Hm…svårt…

91. Saknar du något?
Ja

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, de tycker jag faktiskt!

93. Vad gör dig ledsen?
Sorgliga saker som när någon dör…. Kan bli ledsen av andra orsaker också. Mindre betydelsefulla men personliga..

94. Vad gör dig glad?
När nån gör mig glad o skrattsjuk ;)

95. Har du varit gift eller förlovad?
Neej! Men vill

96. Vad ska du göra i helgen?
Fredag : Va me Lina :) Wiie :). Sen Lördag : Kanske va Med Tobias :D

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Säga knäppa meningar på fyllan som " vad har jag sagt om clowner, bubbelibubbelibubb " haha

98. Vad har du för laster?
??

99. Vem är din förebild?
LIIINA KRYHL!

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
RÖÖÖÖKA :D!

Utmanar alla som finns på min vännerlista till höger att svara på frågorna ;)

 






Postat av: E L L I E

Ehh, inte lite frågor:P Jag står inte med på listan, men jag kände utmaningen krypa i mig när jag såg alla frågor;P Nu har jag något att göra hela natten, haha:P

2010-03-26 @ 23:53:36
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback