Lördag Förmiddag!

Idag vaknade Malin upp rätt tidigt redan strax efter nio. Tyckte de var lite skumt hehe. Jag som brukar sova betydligt mycket längre :P.. Om jag lagt mej sent o de gjorde jag ju igår hehe.. Aja. Snackat med Lina nue på morgonen, och hon kommer snart hit :)! Och lilla jag sitter här o har bryggt kaffe:). Så sitter här med min första kopp kaffe, även kokat ägg ;), ska vi ska ha när lina kommer då ska vi käka frukost/lunch hehe.. Sen softa igenom dagen, där efter blir de åka him till vår egen favorit Natta i Vånga :). På tjejkväll :), Kommer verkligen bli super skoj :).. En kväll med min två älskade töser :D. Skoj Skoj :D.. Det gillas skarpt :)! Wiie :)!
Aja nue får snart lina komma tycker jag haha xD!


Alltid viii, oavsett vad! <3





De är bättre att ångra något man gjort fel än att ångra något man önskar att man har gjort. För det går och förändra ett felsteg men det går aldrig att återuppleva ett missat tillfälle.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback