Onsdag!

Tänka sig, det är Onsdag ALLA REDAN :O.. Fan tiden går snabbt alltså :O! Hinner knappt med längre haha xD! Aja idag var de underbart väder :). Snön börjar smälta väck :D JIPPI för de :). Och nu börjar jag få vår känslan :), sån underbar känsla :)! Längtar bara till all snö är väck totalt :).. Nu är klockan snart halv sju. Och kom him vid kvart över fyra ca, efter jag vatt i skolan o i stan en runda för att träffa nårra underbara vänner :), tex Peter :D,Frida :D, Ida :D... Väldigt kul att träffa dom o snacka en massa :D, Var ett tag sen sist jag träffade dessa sötnosar ;).. Aja, nog om de haha.. Nu sitter jag här med mitt älskade kaffe o ska strax tända en satans cigg,, fan måste försöka sluta röka snart alltså.. Och samtidigt så väntar jag på älskade Tina :D, Som ska komma upp här en runda på kaffe och snack :), ska bli trevligt :)! Malin är mycket gladare o på bättre vägar idag ;D.. Mister man en står tusen åter sägs de ju. så jag skulle upp med hakan sa mina underbara vänner. Så ett stort tack till dom som hjälper mej igenom detta :)! Älskar er <3!

Nu vet jag verkligen vikka som är mina riktiga vänner och vikka som inte är de :) oh de känns super skönt :)!



Helgen är också räddad för min del :), På fredag kanske jag ska träffa Kim :), Får se om de blir av.
På lördag blir de tjejkväll hos älskade Natta i Vånga :). Kommer bli väldigt trevligt kan jag tänka mej :)!
Var ett tag sen nu, så de kommer alla fall bli kul att träffa lilla stjärnan igen :D.
söndag inget planerat blir väl en lugn dag alla fall :)!





Jag känner de, hur våren är på väg med stora steg :D






Postat av: Liina

jaa i vånga har vi haft kul, minns när vi va dör varje helg.. men granada får duju börja skärpa dej me ditt lägg o följa me oss ogen :D men i sommar blir de VÄRESTOSR!! ja liovade ju palla granada hahaha

2010-03-03 @ 19:39:00
Postat av: Liina

de ska såt LEGG o PALLE:Phahaha

2010-03-03 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback