Söndag!

Har varit en väldigt bra helg faktiskt hehe :P.. I fredes så festade jag med Tina,Lina,Pappa och nårra till. enormt trevligt :). Var himma på lördags mörgonen nån gång, minns ej tid haha. så sov halv lördagen sen gick jag o lina ner till henne o käkade tacopaj som Camilla gjort :D super gott Camilla :D Tack :). Sedan var de melodifestivalen med paps o lina :D, sen nån film, men jag somnade i soffan, så gick o la mej tjugo över elva haha.. Sen sov till tolv idag ca haha :P.. OjOJ kan verkligen sova länge jag :P hahaXD
Och idag så har jag inte gjort så mkt. bara vatt himma o kollat lite tv och tagit de lugnt. Och snart blir de väl sängen för min del :) hihi.. Gott o sova :D. tss ;).. Tack för en trevlig helg alla :D.











Måndag imorrn IGEN haha tiden rinner iväg fan XD.. Ny Vecka, Nya möjligheter ;)




De är bättre att ångra något man gjort fel än att ångra något man önskar att man har gjort. För det går och förändra ett felsteg men det går aldrig att återuppleva ett missat tillfälle.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback