Tisdag

Ja då vart de Tisdag idag :P.. Tiden idag har bara sprungit iväg haha xD! I skolan har allt gått bra:D, fast slutet av dan var inte lika kul :(, Hade världens jobbigaste hoevärk :(, men efter ett tag försvann den :) och super glad blev jag :D, Sedan träffade jag min söta idiotspetta i stan :D inte träffat på JÄTTE länge så va riktigt skojsigt :), Måste ses oftare gumms :)!

Aja nue är man sleten satan haha. trött som fan, dricker lite kaffe :D Mums :D Och snackar lite med älskade far och lyssnar musik :D hihi xD!









De är bättre att ångra något man gjort fel än att ångra något man önskar att man har gjort. För det går och förändra ett felsteg men det går aldrig att återuppleva ett missat tillfälle.





Postat av: Johanna

Mmm gott med kaffe :) Får ses snart och dricka kaffe tycker jag var ett tag sen nu tycker jag :) Love HannaBanan

2010-03-10 @ 00:12:18
URL: http://hannabannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback