...

Ja det finns något jag måste bli bättre på, ja just de måste bli bättre på att uppdatera min blogg..

Det finns så mkt tankar i mitt hoe just nu.. Har inte riktigt släppt allt som är omkring mej..
Mitt mående går upp och ner, illamående av vissa tankar som kommer upp, orolighet.. och massa annat.
Saknar värme, och få känna mig älskad.. trött på denna eviga ensamhet :(.. Att man hela tin ska bli sårad orkar jag inte mer.. förstår inte hur folk kan leka med ens känslor.. jag gör verkligen inte de..
Men men...

Jag är jag, take it or leave it så är de bara...



Men jag är otroligt glad att jag har mina underbara änglar <3 Utan er skulle jag inte orka mer..

Att man kan trycka ner mej det är bara för jävla dålig stil, alla vet nog vim de är jag menar, men att du ljugit så mkt , de är de som sårar, träffade nårra igår som konstaterade att du ljugit.. och dem tror jag på, för dom är otroligt ärliga mot mej och alltid varit..
HAHA bytat nr, IN MY AS hahaha.. så jävla patetisk är du, förstår inte hur du kan leva med dej själv.. Men visst de är ditt val att leva i en stor lögn. men en liten lögn kan leda till enormt stora, men skitsamma, jag bryr mej inte längre.. och jag kan hitta en mkt bättre än dej..
Och om ni undrar så skriver jag bara av mej nu, och det känns så jävla bra!



ÄLSKAR MINA ÄNGLAR <3




Får inte glömma, MÅSTE JU SKRIVA GRATTIS TILL VÄRLDENS UNDERBARASTE CASSANDRA SOM FYLLER 2 ÅR IDAG <3<3! Tänka sig att du växer så fort och tiden bara rinner iväg, Älskar dig snuttan!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback