Måndag 29/11-10

Idag har jag o tommy o marie från skolan varit på minimässa i Bromölla, var faktiskt rätt skoj, många skratt haha.. Och studievägledaren Nils och Tommy måste tyckt de var kul o läsa på min monster haha.. båda bara läste och flummade haha.. Aja skitsamma.. super skoj var de allafall :P!
Sedan körde läraren Peter o Nils him mej till knislinge :), snällt :).. Och körde Marie till Broby :P... Efter en stund fick ja besök av Lillan,Natta och kent, var mkt trevligt :), Lillan tog på sig mina fina mysiga stövlar helvete vad vi garvade såg för jävla roligt ut :), såg ju ut som dunder byxor på lilla henne :P.. Hon e för go :P.. Sedan när dom drog så stack jag till jenny, Men hon var ej himma, så vi mötes vid affären o köpte lite grejor, så vi kunde göra pizza :P.. Den blev rätt go faktiskt :)! Nu sitter jag här med mitt kaffe :) Gott :D.. Snart blir de gå him och kolla film och försöka somna tidigt :)! Imorrn är de nämligen Tema dag i skolan då vi är i grupper :D, vi ska ha dddd,polis och något mer som vi ska lyssna på:P.. Sedan får man se vad resten av dagen imorrn har att erbjuda :P!

Helgen har även vart nice :), Jag o Natta var i skurup o drack lide med trevligt folk :D.. Tack för en super kulig helg :).. Haha Jag är klump, halkade vid macken när vi skulle köpa cigg ;),,, måste sett för jävla skoj ut  hahahaha..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback