Äntligen Fredag!

Jahopp d var man uppe med tuppen imorse nämligen vid sju.. Satte på kaffe och drog på mej arbetskläderna:P.. KOllade på JOhanna o älsklingen när dom sov:P. hihi-.- sedan gick jag bort till min praktikplats nämligen Ballingslövkök AB.. Där fick jag kolla när dom lastade bilarna :) rätt intressant. sedan var de frukost vid halv nio, och då satt man där bland dom äldre och lyssnade när dom trggade , några skratt kröp fram ;);)... HAHA..
Fick sedan sluta vid tio. Så jag kom him och hoppades på att väcka Johanna, men vet ni va :P? Hon var ju redan vaken;).. Så jag satte igång kaffe. Och precis druckit upp.. Så strax blir de att vi ska ge oss iväg :)! Mer kan jag tyvärr ej säga, för de finns en person som inte ska veta :P.. De är en HEMLIS SHHHHY!

HAHHAAHHAA sorry mitt textsnack idag,, flum och taggad AB!



Ha en bra fredag alla :) för de ska vi ha :D!

Wiiieho <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback