ÅttondeOktober Fredag

Idag vaknade man runt åtta då älsklingen åkte till jobbet han sa hejdå osv :). Sedan somnade jag om till halv nio,då fort jag upp ur sängen för att göra vid mej. Skulle ju vara på Ballingslöv AB vid nio. Så gick himifrån och dit,det tog ca tre minuter :), Kom till receptionen och pratade med en kvinna där som ringde up han som jag skulle träffa. Då följde hon med mej ner till källaren o berättade hur jag skulle gå för att komma till bryggan där han hade sitt kontor, de gick rätt bra hittade allafall, men fy fan vikken dryg väg de va haha..
Alla fall kom dit o han presenterade mej för två andra där som jag eventuelt ska åka med när jag ska praktisera där på Fredagar tills sommaren. Så vi skrev på några papper osv. Sedan var de him igen. De tog inte ens tjugo min där inne, men de gick bra alla fall :)!

När jag väl kom him så gick jag ut med vovven o åt frukost sedan slomrade ja till i soffan tills ca halv två. Klockan två körde Emil mej till Jenny :). Så nu sitter jag himma hos Jenny och kollar på idol med henne :)! Har även ätit tacos med henne,natta,benji (nattas pojkvän) och lillan :).. Sedan har de varit endel mys med lilla bebis Liam :D, Helt kär i den lilla söta bebisen :D:D:D! Och nu väntar jag på att min kära pojkvän ska höra av sig till mej så jag vet om dom hämtar mej här elr ej. Klockan börjar ju trotsallt bli rätt möd..

Aja hoppas alla andra haft en bra Fredag och en fortsatt bra kväll :)!





Älskade Jenny <3



Söta underbara bebis Liam <3


Natta pudding Ab <3


Gammal bild på Jenny&Mej<3


EVIIIIG VÄNSKAP !


ÄLSKAR MIN UNDERBARA ANDREAS & MINA UNDERBARA VÄNNER & FAMILJ <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback