FörstaOktoberTvåtusenTio

Idag är de Fredag :). Ännu en dag ledig :). Underbart :D:D:D:D! När jag vaknade var de direkt in i duschen sen var de gå ut med vovvsen, och käka frukost :P.. Nu är klockan halv tre ca.. Och jag har käkat lite fil :P.. Sitter även o snackar med min Fina vän Ramona, Som jag saknar nått så sjukt mkt. Vi har bestämt att så snart som möjligt så ska ja komma o hälsa på henne o hennes son o pietro i Osby :D.. bara längtar :)! Har varit med om mkt hon o jag tsm. Fan vad vi har hittat på skit också hahahaha.. Men glad att vi har kontakt igen :D! Saknat dig otroligt gumman min, du är underbar, ÄLSKAR DIG <3!
Ska se om jag hittar en bild på sötenöten också:).


Hittade denna bilden som jag tog på de fina paret:) hihihi






Jahopp, Vad ska man hitta på idag då? Älsklingen jobbar till ca fyra, Skulle mer än gärna bara ha en myskväll med honom ikväll.. bara typ laga god mat o kolla o mysa till en bra film osv :) Skulle varit så härligt :). Elr så får man väl se om vi ska hitta på annat, ingen aning om han bestämt nått hihi :P.. Men de kvittar mej vad vi gör. bara jag får vara med min ängel så är jag nöjd :)!


Imorrn (Lördag) Blir de dricka med Elin,Älskling och Stoffe. Det ska bli sjukt skoj hoppas jag :)! Har alltid skoj när man är med dom allafall :P haha.. Speciellt jag o elin, flum Ab ;)ahahaha Älskar den lilla tösen, Glad att vi hittat tillbaka till vår fina vänskap :).




Elin snuttis :)<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback