Helgen 8-10 Oktober

Har varit en super mysig o underbar helg :)! I fredags som ni vet var jag hos jenny hela dan o kvällen :), käkade tacos , mös bebis, snackade en massa och självklart Idol :D. Sen körde Maria him mej :) Tack så mkt gumman, verkligen snällt av dig :)! Träffade då älsklingen o emil ute på parkeringen :)!
Igår var de en skön himmadag med film och mys med älsklingen tills han skulle dra till klubben och vara fyllechaffis :P.. Han kom him imorse nån gång när jag låg o sov :P!
Idag söndag har de varit ännu en mysig dag :), Svärfar kom hit med nybakta frallor och toscakaka (stavning) super gott verkligen :) och varit filmtittande även idag, för nårra timmar sen drog älsklingen till garaget och nu sitter jag här o kollar på gossip girl, och har kladdkakan i ugnen som jag faktiskt ska kolla till nu :P.. sedan när älsklingen kommer him blir de middag o sen kladdig kladdkaka :D mums :D:D:D:D!
Nu klockan åtta ska jag såklart kolla på ensam mamma söker :D.. Sen imorrn blir de skolan :P, Börjar kvart i elva, slutar två. Men då ska jag på möte med alla ambassadörer på skolan :).

Älskar min underbara sambo (min lilla söta retsticka) <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback