Lördag Andraoktober

Japps, de stämmer idag är de Lördag :D .. Vaknade runt halv elva, Gick upp med vovvsen, Och startade kaffe :D.. Så nu sitter jag här o dricker kaffe o snackar med älskade Elin på Fejjan :D, alltid lika trevligt :)!
Och jävligt taggad för ikväll är jag också :D Wiieho:D..!
Då ska nämligen Elin,stoffe,Älskling och Emil Ut o härja haha, nej men de blir fylle :D.. Super skoj ska de bli :) elr vad säger du stumpan?
Så om någon timme elr två blir de hoppa in i duschen o göra vid mej osv :)!
Börja dricka lite gott :)! Men kanske ska få i mig lite mat innan, ehm ja jag får nog fixa de haha..

aja hoppas ni alla andra får en underbar Lördag :)!




Fick bli en bild på bästaste Elin :)<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback