Lördag:)

Kvällen igår var super lyckad :) om man bortser från vissa :S, att man inte kan visa respekt o hänsyn.. Oh fråga mej ALDRIG mer om jag ska ut med på --------,, Jag HATAR sådant :@.. Aja skit i de nu.. Kvällen var underbar när vi firade Lina :D, fy fan vad roligt :), träffade även nårra ny folk o gamla vänner :)! Mkt skoj, ni som inte var där där missade ni bästa himma festen på länge alltså haha ;),, Tack till dom som kom :).. Även stort tack till Benjamin som hjälpte mej städa idag :D. mkt snällt :) .. Natta var halvdöd hela förmiddagen haha ;)!

Nu sitter jag hos Jenny :D, vi har varit i affären o handlat o sedan him till hennes lägenhet o käka tacos :D, helvete gott de va :D. Nu ligger jag i Jennys säng himma hos Ingela :), och jenny sitter vid sin dator, och jag lånar Josses :D. Lugn himmakväll idag med mina o jennys bästa vänner nämligen chipa o dipa;).
Mysit bebis Liam idag också :D, efter vi hade käkat hos jenny så somnade han i en stol så ja tog upp honom o lade honom hos mej på magen :Dså hans ansikte nuddade min hals :)! SÅÅÅÅÅ MYYYYYSIGT, ÅÅÅH VILL OCKSÅ EGEN BEBIS;)! Nu ligger han såååå sött i sin säng och sover :D.

Snart blir de nog skippa datorerna o ha filmkväll :D:D:D:D







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback