MåndagKväll, INGEN ROLIGDAG!

Jaha denna dagen har varit otroligt himsk för mej, dagen började med gå upp till skolan. Hinner knappt ens komma in i datasalen fören jag får sms,kollar på telen då var de från älskling och de stod hejsan malin. jag fick en rysning i hela kroppen och gick ut ur klassrummet, började läsa smset, som gav mej ännu mer rysningar som slutade med att jag brast i gråt o sjönk till golvet :`(, jo nämligen Andreas dumpade mej på sms, han skrev ett långt sms, om att han hade känt ett tag att vi inte var som ett par utan mer som kompisar.......... Jag trodde inte mina ögon.. men jo de stod ordagrant om hur han ville ha de, klart o tydligt.Så ja kom min lärare o frågade hur de var med mej, de tog några minuter innan jag fick ur mej vad som hänt och hon hämtade min mentor som i sin tur kom o pratade med mej, hon tyckte jag skulle åka till en kompis och fixa så jag har nånstans att bo nu.. och jag åkte då till lina hon mötte mej med en stor kram i dörren o då sprutade tårarna som aldrig förr. hon började me gråta:(! sedan bjöd hon på kaffe och vi snackade lite vad som hade hänt o jag grät imellanåt.. Sedan kom jenny och plockade upp mej. lite senare dök natta upp som körde oss till Ballingslöv o hjälpte mej att packa mina grejor, så nu är de bbara sängen o en låda kvar där.. tack så jätte mkt för hjälpen min änglar.. Nu sitter jag himma hos natta i hennes säng och skriver av mej.. Har gråtit som aldrig förr hela dan.. Så jag ser ut som en jävla uppblåst kossa i ansiktet nu, svullen osv.. Men har lyckats lugna mej lite nu. Tack gumman för ja får bo hos dig o din dotter ett tag, betyder enormt. och tack alla mina vänner som stöttat o pratat med mej hela dagen och även tack mams o paps som också försökt lugna ner mej via telefonen idag.. Fan skulle aldrig klara detta utan min familj oh vänner. STORT TACK VERKLIGEN, ÄLSKAR ER!



Jag finner ej ord, detta gör så helvetes ont:(, men fått så många varma ord av vänner idag så jag har faktiskt fått skratta till lite då o då också. Men denna känslan jag har nu går ej att beskriva mer än att jag är otroligt krossad, samtidigt som alla andra säger att jag förtjänar mkt bättre osv.. Jag får försöka komma på andra tankar och gå vidare. kan inte göra mer åt de du valt. Nu har du valt.. Kanske var bäst så för oss båda också som även mams sa till mig...
Och nu ikväll har jag även sökt tre lägenheter här i byn. Och hoppas att jag får visning på någon av dom.






ÅTER IGEN ETT STORT TACK TILL FAMILJEN O VÄNNER SOM HJÄLPER MEJ IGENOM DETTA! NI ÄR GULDVÄRDA!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback