Tisdag!

Idag har man varit i skolan.. Fick reda på lite om mässan på Torsdag ;) de kmr bli skit skoj :D! Sedan hämtade Natta mej på skolan , fast fick gå ner till bussen för hon hittade ej till skolan MUHAHA ;)! Du är goer gumman min ;)! Sedan åkte vi in till staden för att handla lite till jenny och även plocka upp en kompis. Så åkte vi him till jenny hon blev överraskad kan man ju säga ;).. Sedan efter en stund så åkte jag o jenny till sibbhult för jag skrev på kontraktet på min lägenhet :D:):).. så jag flyttar på Måndag:D, då kmr Natta Jenny Fabror o Tessan hjälpa mej :D LÄNGTAR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :).. sen nu ikväll har vi käkat go mat :P.. Och följde precis jenny him till "mamma" och hjälpte henne med grejorna... Nu sitter jag här o rögar-- Snart blir de nog film o sedan sängen..Skola imorrn :P.. sen blir de köpa busskort o fylla på mobilen ;)! Nice :)..





Puss






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback