Tisdag19/10

sitter och lyssnar på :Why Do We Always Fight.. Kommer upp så många minnen till den, men inga bra :(! Men älskar låten :

Why can't only things be like they were Its not the same when I now look and speak to her I may be changed but so have she Its like we're prisoners and we just cant get free I see her eyes the same old eyes But then she breaks me down and makes our feelings die I got a life on my own I have to be on my own sometimes I have to stand on my own two feets and I know I treat her good But why do we always fight I cant look at you I cant be with you tonight And I know that this ain't right Because I love you so but I have to go alone Why can't only I for one just be Its not the same when I now look and speak to him I may be changed but so have he Its like we've locked us up and thrown away the key I see your smile the same old smile But then he takes me down and make our feelings die I got a life on my own I have to be on my own sometimes I have to stand on my own two feets cause I know I treat him good But why do we always fight I cant look at you I cant be with you tonight And I know that this ain't right Because I love you so but I have to go alone.




Gud försöker verkligen att inte tänka på de som hände igår, men de går fan inte.. Mår verkligen skiit, faaan älskade ju verkligen honom :`(! Fattar inte, vill inte fatta.. Allt känns så tomt, allt känns så fel :`(! Jobbigt som fan.. Men måste ta mej i kragen o gå vidare fast de är så otroligt svårt. FÅR PANIK:(!
Sitter just nu och kollar runt omkring mej i Nattas vardagsrum där nästan alla mina grejor jag äger ligger. Känns som en stor fet äcklig slibbig klump i hjärtat :(! Vill inte tro detta är sant, Önskar de var en dröm, så man kunde vakna upp ur den, men de är ingen dröm ..
HJÄLP! Alla säger att de kmr ordna sig och att jag kommer finna en! Och att mister man en så står de tusen åter. Men de kändes så helvetes rätt med honom, de sista jag ville var att mista honom. och de sa jag till honom också. Och han lovade mej att inte lämna min sida, han sa så fina saker som tex att jag var ljuset i hans liv osv.. Och de värmde och jag trodde på de.. Men förstår inte hur fan hans känslor för mej bara kan försvinna så PUFF till kompiskänslor :`(... Förstår inte!
Med gråten i halsen nu skriver jag detta, Gårdagen var de tårar som aldrig förr, såg ju ut som en uppblåst kossa i ansiktet .. lyckades kunna sova lite inatt allafall, och de är tur de..
Men jag vill må bra igen, jag vill känna lycka igen.. Jag känner bara ensamhet nu och känner mej sååå lurad :(! Kan ej ro för hur jag känner, men så är de:(!
Kände att jag behövde skriva av mej även idag så gjorde de också..



Skola imorrn, hoppas att jag kan koncentrera mej då.. För de är så mkt nu med söka egen bostad osv. Och tryggheten är inte stabil kan jag säga..
Gud jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, finns så sjukt mkt tankar som snurrar i skallen och vill ut.. Men inte så lätt o rota o kunna skriva ner.. när de är såååå mkt...


Tack mina underbara vänner för ni finns för mej, Älskar er. Och tack familjen älskar er..! Hade aldrig klarat gå igenom detta själv.. Men hoppas på att snart vara på fötter igen!









Postat av: Lina

Finns här för dej gumman. kom upp till mig en dag eller ring eller vad som , <3

2010-10-19 @ 14:46:11
Postat av: Anonym

skit happens

2010-10-19 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback