TolfteOktober

Idag är de då Tisdag, shiit tiden går så snaaaabbt. Börjar dock känna mej lite krasslig :(, hoppas på att jag inte blir sjuk, de har jag inte tid med att bli :(! Så prega i mig fullt med kaffe o skit :P haha..
Idag har de varit skola till två typ. Kom him för nårra timmar sen. Älsklingen o Emil var himma en stund också innan dom drog o badade med Bengt & Elin (tror hon också var med). Och jag sitter här himma nu och tråkar o dricker mitt kaffe, och kollar på raise your voice!
Längtar till älsklingen kommer him igen :)!
Imorrn blir de skolan, karaktär hela förmiddagen sedan svenska, slutar kvart över ett :D, Kanske någon som vill träffas i nårra timmar då kanske :P?
På torsdag ska Johanna sova hos oss :D, ska bli trevligt :D. Och då blir de fixa de sista för Fredag :D.. Som kommer bli sjuuuukt skoj :D..


Älskar Min Underbara Pojkvän/Vänner/Familj <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback