TrettiondeSeptemberTvåtusentio

Idag har man varit ledig från skolan, skönt :). pgv läraren vi skulle ha i karaktär hela dan idag är magsjuk. Så vi fick reda på igår att vi var lediga idag :). så idag drog jag mej till tio och då kunde jag inte sova längre :P.. Älsklingen tog typ upp hela sängen också haha.. så gick upp o satte mej i soffan o glodde lite tv.. Halv elva ca kom Conny o Marie en sväng på kaffe:), Då gick älsklingen också upp :), Lilla stackaren har inte sovit mkt, han var o lämnade barnen inatt.. så han har väl sovit ca 3 timmar kan jag tänka mej.. Lider faktiskt lite med honom :P.. sedan har vi två slappat idag o så :). Vid fyra tiden kom Elin hit också :) Då fick hon sin present :), Hon blev glad o tyckte om den , vikken tur :).. Och en stund efter kom henne sambo också, så vi satt alla fyra o drack kaffe o snackade o kollade lite tv samtidigt haha.. Sedan drog vi in till stan o fixade lite grejor o drog senare vidare till Elin o Stoffe och då blev de kebabrulle :) Mumsigt vart de :).. Tack för idag/ikväll mina vänner :)!
Och nu sitter jag här himma, precis vatt ute med vovvsen :)., och älsklingen är hos min svärfar. Hoppas han snart kommer him så man kan krypa ner i sängen intill honom :), de mysigaste som finns... Åh Mitt livs kärlek :D:D!
Imorrn ska älsklingen jobba o jag är ledig, så jag ska ringa transportledet o höra om praktikplats, börjar få lite panik nu faktiskt för ska ju ha praktik på Fredagar.. så får hoppas på de bästa :D.
Imorrn kväll har jag ingen blekaste aning om vad som händer :S.. men på Lördag då jävlar blir de dricka med älsklingen min,elin o stoffe.. :)


Hjärtat, Jag Älskar Dig <3





Postat av: lina

hoppas du inte glömmer min födelsedag snart!?:/

2010-10-01 @ 11:14:03
Postat av: Lina

glömmer du min födelsedag?den e snart!:/

2010-10-01 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback