6 April

Onsdag idag då, varit i skolan och hade skrattattak haha, killarna snackade o dumförklarade varandra något enormt haha.. Alltid lika skoj att lyssna på :)! Sedan har jag bara vatt himma hos lina.. Och haft magont HELA jävla dan/kvällen :(.. NU börjar de släppa lide allafall :D skönt som fan säger jag :)!
Och de som jag var nervös för de blev ändrat tyvärr :(, men de får man ta en annan dag snart då :)!
Hade ju faktiskt sett framemot de :)!
Imorrn blir de samtal i skolan med mentorn för att veta hur man ligger i ämnena osv :P.. (utvecklingssamtal) haha de låter så duuuumt :P! Men tyvärr heter de så haha..
Sedan Fredag blir de köra på skolan + systemet och köpa nårra öl allafall så man inte kmr tomhänt till Sandra allafall.. Sånt e ju pinsamt hehe..

Aja nu ska jag röga och tragga med Mongo Jennie Och Pattlisa LIna :D

Ha det bäst :)!





Peace N Love






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback