Fredag :D

Dagen är kommen :D hehe, då de blir drag i Vinslöv ikväll :D ska bli fett skoj :D..

Idag har jag kört med min körlärare från skolan till Knislinge :P, de gick bra :), fast de blåste som fan :P haha..
I knislinge möte jag upp nils (syon) och Peter, då gick vi in till snappe och gav pris till en kille där som vunnit en tävling vi har haft :P! Mkt kul att se hur glad han blev hehe..

Sedan drog jag him till lina, duschade lagade mat osv :P.. NU sitter jag med en smirnoff och laddar för ikväll :)! Snart ska Jennie sminka mej ;) nice ;) hehe..
Senare drar vi till Sandra & Patrik på fest :) Hoppas på en skiiiit skoj fest :D. Sett framemot idag verkligen :D!
Hoppas ni andra får as skoj denna fredag :)!






Peace N Love






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback