Måndag!

Ny Vecka,Ny Dag,Nya möjligheter :D!




Idag var man uppe runt nio.. Ville ej gå upp ville bara sova vidare.. Men jag drog mig upp till skolan, Där jag haft en bra dag :P, var kort dag, från kvart i elva till halv två :).. Så soft :)! Fick veta att jag inte har så mkt kvar i samhällen så bara att köra på dom tre grejor som är kvar :) sen är jag klar med kursen och hoppas jag får VG :) Har nämligen lämnat in tre upplämningsgifter som jag fick VG alla tre:D!
Aja sen drog jag o marie till bussen lyssnade på musik o sjöng som idioter :P, varit på sprudlande bra humör idag :) hehe, härligt sånt :), Lina ville jag skulle hoppa av i Hanaskog så de gjorde jag :P, där lekte vi med hennes kusiner och sånt :), sen drog him till lina.. Sedan gick ut en CPPPP lång runda, men de var de värt för fan vad nice det var :D! RIKTIGT NICE :)!

Nu sitter vi hos lina igen efter vi käkat lide :P. Så nu glor hon Eva&Adam när dom va små,så tänkte jag också skulle se lide :P hehe : D <3




Tog lide bilder när vi va ude o gick ;)





























Peace N Love






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback