Måndag

Ny Vecka Nya Möjligheter :)

Åkte till Sandra igår :) min lilla ängel :)! Där fick jag även träffa Patrik , de va trevligt :) och världens bästa Embla:). Vi gjorde inte allt för mkt, vi satt o babblade och hon spelade lide lol var för jävla skoj o höra på henne ;)..Sedan blev de BB oh då kom Patrik med en cider :P den var jävligt god :) hehe.. Efter de gick vi ud med Embla lide kallt var de allt haha, sedan upp på hennes våning o traggade o så.. blev svinit trött då kom nårra polare en stund och snackade lide, trevligt. men var så trött att jag orkade ej bry mej :P!
Så var så slut när dom drog att jag somnade rätt snabbt haha..
När jag vaknade imorse så låg Embla brevid mej med ena tassen i min hand såå himla goooooer är hon :)!
Allafall vi gick upp o så fixade oss sen drog vi in till stan där vi träffade Martina och traggade :) Mkt MKT trevligt :), sedan vidare till skolan :P, där vi satte oss ner o skrev brev till älskade Dennis :)! Så hoppas han fått läsa dom nu :)!
Slutade runt halv två idag så drog him och städade,diskade,tvättade osv.. och så kom lina en runda :) nu är vi hos henne :). Nej nu ska ja ej tjabba mer för nu ska jag gå o ta mej en god våffla som lina nyss gjort :) MUUUMMMS.
Ha en bra kväll :)



Du Är SÅÅÅÅ Söööt


Peace N Love






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback