Söndag 6/2-11

Söndag idag då ja, veckorna bara springer iväg :O, helt sjukt :O! Aja har varit en bra helg. Mår bättre nu än jag gjorde i Torsdes osv :). UNDERBART :). I fredes var Natta så himla goer och satte i min hårförlängning tack ännu en gång sötnos :). Nöjd :), men kanske ska sätta i resten också? elr vad säger du hehe?
Efter vi satt i de, så stack vi him o gjorde vid oss och hämtade även mitt paket från bonprix :D, som ja längtat efter de alltså ;). och gav även sötnosen där himma mad så han klarade sig,Efter de så drog vi till lina och förfestade lide, och sedan vidare ner till min älskade :)! Vart en mkt lyckad fest :) sjukt skoj och full blev jag ;:P hahaha.. Kom mer folk än väntat haha.. Igår var jag helt död låg o mös framför tvn med pälsklingen.. sedan drog han på fest hos linda och jag drog då him för kolla kola och lide sånt.. och så började Linda tjata som fan om att ja skulle komma dit en runda :P.. Så gav med mej och kom dit, med gissa vad?..... Helt rätt,,, MONSTER :D.
Men när den va slud så blev jag så jädra sugen på öl :P.. så blev dricka igår med :P..
tack för en trevlig helg alla :)!

Ikväll blir de filmmys med min pälskling nr 2 ;);) <3<3



Puss/ Gullebullen






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback