Torsdag 6/1-11

Igår var jag o lina himma hos henne o degade lide :P! Sen gick vi till B och fixade lide grejor och gick sedan vidare ner till Nathalie :D , där hon ,jenny, josse o josses kompis och barnen va :)! Där traggade vi en massa o hade trevligt :) och åt familjepizza :), sviiiin gott va de :)! var egentligen meningen vi skulle ha filmkväll med töserna men Nathalie var tvungen och åka iväg, så vi fick ta de en annan gång. Så ja o lina drog him till henne igen och vi båda blev dricknasugna så Thomas kom hit och då åkte vi till Albin i Immeln och drack och sedan åkte vi (jag,lina,Thomas,martin och albin) in till stan där vi drog till biljard :P.. var rätt skoj :P! var där en elr två timmar och sen åkte vi him till mej och drack vidare då kom även Hugo,Johan,Anders,LillIpsa,Kenta,Freddie o hans två vänner, Alle och Andre :)! Var mkt trevligt :)! Fast sen blev de som de blev, Idag är jag HEES. Men vad fan inte så himla konstigt om man tänker efter haha!
Så idag har jag o johan bara tagit de lugnt busat lide med gnällisen Turbo ;) och sedan drog ja till lina :)! Och nu har vi nyss kollat på dumpad på kanal 6, rätt bra film faktiskt :)! Nu är även linas lillebror här också :P.. Trevligt Trevligt.. :P.. Nej nu pallar ja ej skriva mer :P:! Ska sova här inatt :), sedan imorrn kommer Johanna hit till LIna och då ska vi dricka kaffe och tragga skit :D!






*Love*







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback