Söndag

DÅ vart går dagen över tyvärr. Hade en väldigt trevlig kväll igår :)! Tack Lina & alla andra för stödet ja fick o ni piggade upp mej, vad skulle ja gjort utan dig lina gumman??? Som nue ligger o susar så gott i soffan haha :P.. Och jag tänkte också sova nue! Så man kommer vid sex imorrn jue.. Usch jobbigt ,, haha,, börjar jue inte fören elva haha :P.. men men sånt e livet ;)


Dagen är kommen :D



Nej är dagen kommen som man längtat efter nått så enormt. Fast är lite trött TACK LINA & BJÖRK tack vare er jag är trött haha, håller mej uppe med guppande säng muhahahahahha... DE GICK FÖR DOM ;) hahahahahhahahahahahahhahahahahahahaha...
hahahahahahahaha...

Nue snart blir de pizza med lina hennes mor camilla o nårra till :). Sedan blir de hämta mina grejor hos Jenny som ja måste ha.

Sist men inte minst FÖRFEST & HELGE Å ROCKEN :D:D:D::D:D:D:D:D:D::D::D:D::D



WooooooW VÅGEN :D:D:D:DNue gger LIna och berättar detaljer hahahahahahahhaha, hon var nära ;)...


Nue är man i knislinge :)

Idag har jag o Lina vatt uppe hos pappa o druckit kaffe med honom o Bina trevligt var de, snackade om allt möjligt fast mest om imorrn :D.. För imorrn smäller de :). Vi har precis ätit lr jag o linas familj lina kunde ej äta så hon får äta nue snart så vi kan börja dricka :). För vid sju tiden kommer henrik :D & Björken hit o hämtar oss så bär de av till bilträffen i stan :). AJa Imorrn Gäller de alla fall :D...




Lina min lilla fru ;)



Jävla idioter de finns :@

Hade precis lagt mej till rätta nue för att sova strax innan två nue på natten, Då hoppar jag upp av en jävla PYSS och de lyser orange o går som lågor som speglas utefrån o in på väggen, Reser mej upp och då ser jag att en bil står i brand.. Och väcker mamma i panik de var jue precis utanför vår lägenhet. på två röda kom polisen o brandkåren o släckte o sånt o folk kom ut. Jag är nog fortfarande chockad. Skakkar lite. För om du tänker dej denna bilen stod mellan två andra parkerade bilar, och just denna 745an tände dom eld på. Så man blir jue lite skakkis av sånt här när detta händer.. Tycker så synd om ägaren till denna bilen alltså.. Och nue ligger ja här i sängen helt klar vaken... Ligger o tänker på hur jävla dum i skallbenet får man vara av att göra nått sånt. helt jävla sinnessjukt.... Kan jue vara så att de vatt nån som haft fiende, och som vatt så dum o ge igen på de viset lr nått.. Och denna ägaren till bilen är ung kille också! USch för att sånt här ska hända.. Då blir man jue orolig för de ska hända igen :S...

Aja ska försöka få lite sömn alla fall, får la se om man kan somna

27/8-09

Dagen idag har väl vatt rätt okey, fast mått illa o ont i mage,rygg :(:(.. Nue sitter jag här himma o tar de lugnt o lyssnar på musik o muppar mej som vanligt haha, sen ikväll blir de bara filmfilmfilm o åter film, och sova sova sova :P..
2 DAR TILL, SEN SMÄLLER DET :) , HELGEÅROCKEN :). HÄRLIGT HÄRLIGT :)..







Onsdag!

Hel dag i skolan, har bara gått bra, fast jag o sara hade hål från tio till tolv men vi fördrev tiden på ett knasigt sätt lr hur gumman haha, åkte bil, blev ett litet missförstånd med din mamma där haha, så de blev ingen kaffe :P.. aja men sen så var de him direkt efter skolan suttit o snackat lite me jenny på msn innan :)!.


En dag på stan<3

vaknade runt 6 imorse av att mamma knep mej i tån för ja skulle vakna muhaha :P.. sen bar de av till skolan o träffa Linda :D wiiie :D.. Så hade vi Matte & Engelska sen slutade jag för jag har redan godkänt i arbetsmiljö o säkerhet men stackars linda fick vara kvar.. sen väntade ja in Vicki så väntade vi in Lina o så gick vi till ungdomsmottagningen o fixade en sak,sedan efter de var de en hel dag på stan väldigt trevligt tycker jag :). Tack för idag min töser. Nue hade jag tänkt att knyta mej, ännu en tidig morgon imorrn med jue :P.. hihi.. Men då får man jue träffa Linda & Sara i skolan o ha skoj som vanligt haha, vi tre äger klassen muahah :).. Aja sov gott alla :D


Torsdag 20/8-09

Ännu en lång dag i skolan idag haha, haft brandutbildning hela dan hihi, gick bra :). Fast varken jag linda lr sara ville släcka elden, lite små rädd för eld liksom :S:/.. efter en sak som hände en kompis :S.. Aja alla fall nue är jag himma o tar de lugnt, tänkte laga mat nue snart så man får mat i magen me :). Sen imorrn är man ledig :) härligt värre :).


Första dagen avklarad ;)

Precis kommit him efter en lång dag muhaha :P.. Började med att åka till skolan åtta imorse möte upp sara o linda i stan :D.. Åkte därefter till skolan :D upprop o så :) Och vet ni vad vi alla tre hamnade i samma klass Wiie :) härligt härligt :), har man nån i klassen man känner alla fall haha. Så har de varit rund vandring på skolan o så o fått information :)! Och tjattrat me lärarna Jag o sara känner jue dom rätt bra nue haft nårra av dom innan jue :P.. Sen så slutade vi runt två o jag o sara stannade kvar för vi skulle snacka me en lärare nere i verkstan :P.. Och han kom vid tre :P.. Efter de var de bussen till stan o till statoil så hämtade mamma upp mej, blev handla mjölk o ägg för vi ska ha pannkakor idag :D gott de var länge sen :P!




Hemkommen från Vallåkra då :)

En hel helg me dom bästa o flesta :D... skit härligt har vi haft de. Fast varit lite kallt o regnigt med , men vi överlevde :D.. Och de var lite racing o härliga saker:). Och såklart utställningen nue idag :D.. Ska tacka Jenny,Peter & Henrik o alla andra för en skit skoj helg :)! Och speciellt Henrik :), Du har vänt mej från mörkret till ljuset , Tycker om dej, och hoppas du gör detsamma. Saknar diig redan! Så tomt nue här himma och helt tyst också .. fast ja har musik igång haha :P.. Men är väl bara för man är van vid fullt ös nue haha:P... men ligger nue alla fall i soffan o lyssnar på musik o tänker på dej *generad*...



GodMorrn :D

Suttit uppe hela natten o snackat me min älskade syster på msn, och nue är klockan 09.38 och de roliga är att jag inte är de minsta trött ännu :P.. haha, var precis uppe o satte på kaffe också :D.. GottGott :D.. Sen senare idag kommer lilla jenny o hämtar mej trevligt trevligt :D.. Wiiie :D... Sen imorrn bär de av till vallåkra :) <3<3
Puss & kram

<3<3<3

Johanna : ja verkligen,,det går aldrig att ta igen dom dagar vi missat,men det kommer fler och dom kan vi fylla i med vi två mot världen! och att det är resten av livet det är en självklarhet,oavsett. Vi har inte träffats på jätte länge men det spelar ingen roll för jag vet att jag alltid har dig ändå och du har alltid mig,hoppas jag du vet. Nya dagar nya minnen ska skapas här!:D

Malin: ja de vet jag mkt väl om gumman, Och de finns många många dagar som vi ska fylla me glädje sorg busheter o precis allt :). Vi delar allt. Och de kommer alltid vara du o jag så är de bara, bara att acceptera de folket :). Älskar diiig ♥ ♥

Johanna :  Älskar dig mer♥

Malin : haha de går inte för jag är din storasyster och älskar diig mest o skyddar dej i allt o då menar jag de Gumman ♥



DETTA ÄR ÄKTA VÄNSKAP GOTT FOLK <3<3




VI FÖRALLTID & INGEN KAN ÄNDRA PÅ DE <3<3


Tisdag natt :D

Ja nue sitter jag här ännu en natt inte trött allt o klockan är tio i två. inte brau o vända dygnet, och så måste man jue vrida tillbaka de på nått sett :S.. pgv att jag måste gå upp tidigt snart för skolan börjar tisdag nästa vecka :P.. men de ska bli skönt faktiskt. aja alla fall så sitter jag o snackar me min älskade Jenny påmsn nue :) som ska hämta mej senare idag för vi ska till vallåkra imorrn (torsdag) ska bli hur kul som helst :D.. vi får hålla ihop så vi inte kommer ifrån varandra :S..
Aja ska snart försöka sova alla fall :D..
Puss & kram

Lääääängtar <3:D

Läääääääängtar nått så sjukt mkt till HelgeÅrock :D, Ska bli så sinnessjukt skoj :D.. Med mina girls :D....
Åhh dead by april ÅÅÅÅÅÅH kommer svimma ;),, Han e såååå fett snyyyyyygg :D. Love them :), och så ska jue fler brau band spela :D.. kommer bli en toppen kväll känner jag på mej :D. Fylla & Musik ÅÅÅÅÅH LIVET DE :D..
Puss & Kram

Han är såå sjuuukt HEEEET :D Mumma :D

Med i blogglovin

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/704747/maaaaaaulin?claim=jzsax2s369d">Följ min blogg med bloglovin</a>

Måndag hos Toja <3

Själv vaknade jag runt åtta imorse av att filmen stod i gång som ja somnade till inatt haha :P.. så fick stänga den jävla tvn :P.. och så somnade jag om men var fett varm fast fönstret var öppet ;).. Alla fall sen runt halv ett tiden vaknade jag o kunde ej sova mer så låg o bara glodde typ ahha inget kul men vad kan man göra liksom :P.. alla fall vid halv två så väckte jag toja , så gick vi ut o hämtade posten , så kom vi tillbaka så satt vi o snackade lite skit o så, sedan så har toja sovit bort hela dagen typ för att hon mådde dåligt stackaren min :(! Men hoppas e blir bättre nue ikväll :). så man får se sitt lilla hjärtegull lee :) hihi, Tänkte ta ett foto när du sov men avstod :P hihi.. kanske gör de inatt vem vet ;) haha.. Sen så lekte o busade jag med lilla Tobias och tro meeeej han e busig SHHOOO, Men helt underbar, men kan även vara nosig ojoj haha :P.. o Timmy o lillen dom hade verkligen skoj i sängen kittlade varandra o hade sig men i o för sig jag var med på en hörna där o kittlade lillen (Tobias) :P hihi, Sen har vi nyss ätit o toja & timmy diskade o jag torkade hihi :P.. men de gick fin fint :P!. Blir väl ut o ta o en cigg nue lr nått :P.. Sen halv tio börjar jue BECK :) sista vittnet :) och de ska vi såklart inte missa :)! Aja färdiskrivit för ida haha... Ha de !


Viktoria , du är min ögonsten Viktoria du har vackra ben;););)
ÄLSKAR DIIG MIN LILLA ÄNGEL <3<3
Skulle jag gjort utan dej din lilla buse ;) you know what i mean ;)


You <3



Söndagen hos Toja <3

Idag har Jag o Toja tagit de lugnt mest, kommit him o badat o lekt me hennes bror jävligt nice :) . Sen har vi även duschat ( men inte tsm haha) sen innan idag så fick jag ett sött gosedjur av Timmy :D, så gulligt :), blev så glad så :)!
Han hade lagt den i min bak ficka i mina jeans innan han åkte iväg med sina kompisar hihi, så ja fick skriva ett tack sms :D. hihi.. Och nue har vi ätit himma gjord pizza väldigt gott :), Tojas pappa är GRYM på att laga himma gjord pizza ska ni veta :D mumma ;).. Så nue ligger vi på madrassen i hennes rum och kollar på Casanova som e sjukt bra :D Wiiiie :D.

Du så söt :) <3

Viktoria Sellgren Du är min ögonsten vicki du har vackra ben ;)
Älskar diig hjärtat mitt <3

Lina Kryhl Är glad att de blitt bra igen, hoppas de inte händer igen,
Älskar dig gumman <3

En helg med Toja <3

Blev en lyckad kväll igår :), Var himma hos troja o hennes familj o grillade o drack :). Hade sjukt trevligt :).  Det måste göras om :)! Fast hamnade dock inte i säng fören imorse nån gång :P haha,, Aja sånt händer också :P.. Så sov jag inne hos Timmy :). Så har troja rummet intill, och vet ni hur hon väcker mej idag hon ringer mej på luren haha,, lite komiskt faktiskt haha ler. nue har vi inte gjort mkt idag, bara tagit de lugn o har precis sovit en stund var sjukt gott :). Sen blir de piggna till sedan hoppa in i duschen o göra vid mej o sånt, sen bär de av till Robban :). Vi ska umgås med honom ikväll liksom, min lilla vän robban hihi :P.. ont i magen som faaaaaaan också :(, och de är INTE alls kul :(..Hoppas de går över snart alla fall..aja nue ska ja gå shooballo :D
Puss & kram
Lexiie


Äntligen,saknat vår vänskap



Älskar diig <3<3
Vår vänskap ska inte försvinna igen!!

JÄVLA IDIOTER DE FINNS :@

Hur fan kan man bara göra så:@... Sätta mej i nån skit som jag inte gjort. Jag ska fan sätta ditt dej så de rycker om de!!! Jag tänker fan inte ta ett straff som jag inte ens gjort. Jävla idiot vem du nue än är som gjort så här mot mej :@.. Blir så jävla förbannad..... Ska anmäla detta, och hoppas innerligt att dom hittar dej som gjort detta!!! FY FAN SÄGER JAG BARA :@

Du ska inte tro du kommer undan med detta!

Fan har ja gjort för att nån jävla idiot gör så här mot mej :@...

Rastlös




Ååh vad ja är rastlös idag, men finns inget o hitta på här i lilla bromölla :(... och så finns de ingen som man kan hitta på nått med heller :(! Men de kanske kan ändras på :)! Malin är jue på topp idag haha :D

Tankarna om natten

Ligger här helt själv i min säng o försöker sova, men de går verkligen inte hur jag än gör :(.. Saknar nog värmen från personen brevid , som ja längtar så efter att finna. Vill inte sova själv :(, Vill inte vara utan kärlek.
Jag blir knäpp, känns som man inte räcker till, lr man är för ful lr vad e de man gör fel? Varför ser ingen mej som den jag är?
Många frågor men inga svar :(

Ajaja ska försöka nue klockan är ändå 05.07.
Sov gott, dröm söött :)
Puss & kram
Lexiie


Söndag kväll :)

Ikväll blir de mys me film med lillasyster Frida :). ska snart säga till henne att vi kan kolla på filmen som hon vill se :). Så de blir cola chips o dip :) Mums, Ska feta mej hihi.. Sen får man se vad som händer i veckan, har alla fall blivit hembjuden till Robert på Lördag tror ja de va hihi, ska bli skojsigt :). Men nue ska ja gå o lägga mej bekvämt i soffan o starta filmen me lillan :).
Puss & kram
Lexiie <3


Helgen då ja!

I fredes var jag med Jenny hade jäktigt hela dagen åkte blandannat till Madde som satt förlängning i Nattas hår :).
sen var de kalas / fest hos Micke vi stannade dock inte så länge, var rätt pinsamt me hans släkt o så hihi. så Peter hämtade mej Jenny o Jennie så bjöd Jennie på subway :) Mums :) så snällt av henne :). sen när Natta o resten av gänget kom med Gunnarsson så stack dom ut. Då var de bara ja o Jenny som inte hängde med , utan vi var med hennes pojke peter istället på däcket med hans vänner me. Sen när de blev lite sent åkte vi him till jenny.

I lördes vaknade ja i skaplig tid enligt mej alla fall haha. Jenny låg hela dan :O.. Hon var nog rätt trött ja :P.. Så gjorde ja vid mej sen gick jag upp till min far, sedan hade ja följe me pappa o bina till mina kusiner. för vi skulle på kalas hos dom :). Var faktiskt väldigt trevlit :) åt lite korv o tårta o drack kaffe vin öl :P.. lite smått o gott alltså :P... Sedan åkte ja o lillasyster med mamma him , hon hade då vatt hos en kompis o bubblat innan hon hämtade oss :P..
Sen på natten ringde Glenn o bad mej komma ut o följa med honom,macke o simon på en road trip så de gjorde jag o kan säga varken macke lr simon var nyktra haha, dom var så snälla o bjöd mej på öl oxå :) o vi hade skit kul men i slutet somnade ja i bilen haha så trött kan man oxå va :P. hihi.. så jag var himma 5 imorse nue på söndags morgonen haha-..
och sovit sen ja kom till tjugo i tre idag haha.. Men fortfarande trött,, får se hur ja överlever dagen haha ;)