Torsdag 29/7-10

Ja idag sov man ut, somnade till film inatt så .. Nu har jag vatt duktig o diskat o städat :)! Kan om jag vill :P haha.. Precis tagit en härlig varm dusch också :)! Så snart blir de åka till Broby med Lina en sväng, Sedan him igen o käka nått. Och sen ska jag åka till min älskling :) Och stanna där över helgen :) Kmr bli hur mys som helst :)! <3



<3<3

bilder sen helgen :)





Älskling du är så sjukt underbar <3<3


Jag Är LYCKLIG :)!

Helgen har varit kanon bra :). Jag o Lina blev upp plockade av Andreas Kim O Ninni här i Knislinge :)! Sedan körde vi vidare till kivik där vi campade o drack :)! Visst fan så käkade vi på en restaurang där, ALDRIG MER, 222 :- spänn för två kebab tallrik o två cola. Sviiiiiinit. hahah-.-.. aja, Nu vet man att man inte ska äta där mer haha..
Sen sov jag lina o Andreas i bilen. lite trångt men de gick min skäl :P haha..
Sedan på Lördagen bar de av till själv rundan :). Var skit skoj :). Fast kunde vatt bättre väder alltså..
senare på kvällen så släppte andreas av oss hos natta o jenny och då bar de av till fest i immeln haha :P..
Var lite sej o så:P.. och va samtidit sviinigt trött haha :P..
Så var ej där länge:P..
idag är de tisdag och min söta andreas hämtade mej igår hos lina för vi skulle spendera hela dan tsm :). Blev lite tjafs om en sak jag ej tar upp ( inte mellan mej o andreas då) så fick sitta själv hos andreas i ca två timmar. men när han o hans pappa kom så käkade vi tacos :) Mums :) Gotti :)..
Sedan satte vi oss i bilen o skulle någonstans viste ej var :P.. han sa bara de får du se :P.. haha :P..
Så kom vi till bian, och då skulle vi se Eclipse :). Min älskling är bara för underbar :) Fin överraskning de va :)! andra gången jag sett den på bio nu :) Men de gör inget för älskar dom filmerna :)!
sedan åkte vi him o snackade med hans far lite, sen var de sova, Sviiiin trött haha :P..
Och nu har min kära lämnat mej här himma :P.. för han skulle köra marie + familj till malmö för kolla bil :P..Sedan kommer han igen :) för då är de fest hos min älskade Lina :) Ska bli skoooooj :D


24/7-10 <3
Tycker om dej nått så sjukt mkt älskling <3

Fredag

Ja idag var man uppe tidigt redan vid tio :P.. Hoppade in i duschen o sedan gjorde vid mej och tog mej en cigg efteråt :P.. nu sitter jag här o väntar på att Andreas ska höra av sig :). Och då bär de av till Kivik för åka dart 67a :) Härligt :). Ska bli riktigt skoj. det är jag lina andreas kim o nårra till :). så nu har man precis packat klart också ;)! Bara hoppas på att man inte glömt nått :P:P!
Och jag hoppas denna jävla värken i käften går över snart, får fan snart panik så ont jag har :(! Aja får tänka på annat o ha roligt :)! Och hoppas på att jag slipper detta snart, blir ju galen :(!
Hoppas ni andra får en underbar fredag :)!

PussPuss

Onsdag!

Himst vad tiden går haha, veckorna bara springer iväg, snart är de helg igen. Idag har jag varit duktig och städat diskat osv :)! även en kruka vältes ner :O.. fast jag satt en meter ifrån den :O, Spökar??:O.. haha..
Nu sitter jag här med lina o snackar..
Startade även denna låten http://www.youtube.com/watch?v=ZGwDYBWEDSc, Varje gång jag lyssnar på den så kommer min älskade morfar upp i tankarna. Det är en man jag saknar som faaan, går ej beskriva hur mkt jag saknar honom, nu har han vatt ifrån oss i 3år och ca 2 mån :(! Saknar hans leende hans flummiga jag :)! Han var verkligen bäst! Hoppas du har de bra där uppe morfar, tänker på dej ska du veta! Älskar dig <3!


Så nog snackat om de nu, annars börjar man böla satan o kan ej sluta :(!

Ta mej min sista cigg nu o njuta. Sedan får vi se vad resten av dagen har att erbjuda mer än att gå ner till lina :) ska sova där i natt :)! Och får fan knapra piller för så ont i käften :(, Typ längst in vid visdomstanden :( USCH! hoppas de går över snart för jag blir galen :(!

Sedan blir de antagligen Cruising på Fredag Med Lina O andreas:D Ska bli nice :D

Söndag!

Ja då har man inte skrivit på ett tag haha :P..
Hänt lite grejor osv:). Mkt fest :) Vatt kdarna o allt vet vad :) Men haft riktigt skoj :D
varit lyckad vecka kan man säga :). Nu sitter jag himma helt för mej själv, var länge sen jag var himma själv helt själv då :P.. lina är ju här typ alltid :P hihi. Men just nu är hon himma på middag :P, Men sen kmr hon hit igen :P.. Kanske blir kivik på tisdag om nån vill med mej o lina dit :) Skulle vatt super skoj :D


Jag har världens bästa vänner :D. Träffade endel gamla vänner inne på kdarna också :D var sjukt skoj :D.

Tisdag

Igår var de stranden med niklas o Lina :D mkt trevligt må man säga :). Vi låg där nästintill hela dagen :D. Mys på de :)! Sedan åkte vi och åt glass :), efter de åkte vi him till Linas kusiner och passade dom :). Kvällen slutade med en bra film :)!
Idag har vi varit och handlat lagat go mat diskat o såna grejor haha..och nu är de film som gäller :D. Sedan sängen :) ska upp tidigt imorrn bitti för att göra ärende i Broby :P!
Sedan när man kmr him är de fullt ös igen, nämligen tvätta,städa. Tråkigt men måste göras . på kvällen blir de nog bad :D och det gillar jag :D..

Här kmr lite bilder från midsommar, helgen osv..


Torsdag!

Ja idag har jag vatt i stan med Natta och Lina ;D Var mkt trevligt får jag säga :D. Många skratt :D.. Så nu är jag himma en vända :D, Sen bär de in till staden igen med lina :D, För att kolla på Eclipse :D, Super taggad för den filmen :D, Älskar dom :D,, hihi..
Aja hör av mej :P
Puss