Söndag 17/5!

Idag har jag varit hos mattias på sjukhuset, Önskar bara ja kunde vara där hos honom dygnet runt.. <3


Så nue är man himkommen igen från Karlskrona varit och hälsat på Mattias på sjukhuset :`(. Han trillade ner från en läktare i fredags när han var o kollade på fotboll,nått bräte var sönder ( Vikket ingen viste:S) o han lutade sig bak o trillade 5 meter ner och slog i huet i en stor sten :`( . Nue ligger han på sjukhuset och har en yttre blödning i bakhuet och en inre blödning i pannhuet lr hur man säger. Man såg verkligen hur ont han har , de sved riktigt i ögonen o e honom ha så ont :`(, önskar man kunde göra nått. Hoppas verkligen han blir brau! Men hans humör var på topp :) han var på skämt humör o så, men sen fick han smärtstillande för han hade så ont sen började han svamla lite o så.. ÅÅÅÅHHH DET GÖR SÅ ONT O SE SIN BÄSTA KILLKOMPIS LIGGA SÅ :`(! Om de går riktigt illa så kan han bli av med synen lr bli stum :`(! Men hoppas verkligen han får åka him snart, Saknar honom! HOPPAS HAN BLIR BRA!! HAN BETYDER SÅ SJUKT MKT , KLARAR INTE MISTA HONOM! Tårarna rinner nue när man ser han framför sig . Han fick inte ens resa sig upp. Han är tvungen till att bara ligga i sängen! HAN MÅSTE BARA BLI BRA!

Men han lös alla fall upp när vi kom :D Jag o Lina :D!

Tack gumman för du följde med. Och tack Jonny för du körde änna från Växsjö till bromölla o knislinge för hämta oss och köra oss till Karlskrona, ett stort TACK :)!




Mattias Lindkvist = underbaraste som finns vid ens sida <3!!






Fredag 15/5!

Idag har de varit full rulle sen man gick upp kom nyss him o kl är 23.00!

Jag vaknade runt två tiden idag, när mamma kom him, hon hade varit och handlat ett linne och konfirmationspresent till min lillasyster (som tar konfan imorrn). Så blev de att kliva upp då från sängen och hoppa in i duschen för sedan göra vid sig , så man såg lite vättig ut alla fall. Så åkte ja o mor ner till böckmans och tog oss en räkmacka och kaffe till de :). Sen blev vi sugna på sockerbulle haha så blev en sån med , men jag orkade bara en halv o mamma bara en halv hehe..och då under tiden vi satt där satt vi och snackade om allt mellan himmel o jord, hon fick mej på andra tankar att kanske gå kvar på skolan o bevisa att jag kan o vill.. och den vevan så skickade lillasyster ett sms om att vi skulle hämta henne vid kyrkan (dom hade genrep om imorrn) så vi körde ner där och när vi ställt oss på parkeringen så tog mor upp mobilen o sa haha ojdå hon sa kl 17.00 och vi var där 16.25 haha så vi fick sitta o vänta , då satt vi och snackade om allt möjligt igen tex killar o sånt haha.. men så kom syster och då blev de av till maxi och handla alla saker till imorrn och då träffade jag även på Josse där så vi snackade lite grann och inte hade ja en aning om att hon jobbade där hehe. en gammal klasskompis liksom :P!Men så blev de vidare till lokalen vi ska till efter kyrkan imorrn som ligger i valje. Då blev de full rulle me fixa nått o käka så då blev de pizza i ugnen hehe. sen så blev de igång med pastasallad och lovar de tog hela jävla kvällen :(! så trött satan nue . vi fick även duka o sånt fint :) möblera om och sånt också.nue kom jag o morsan precis him efter en lång dag! Blir vila upp sig nue innan imorrn. Ska gå upp typ vid 08.00 för göra vid sig o sånt. Ska vara i kyrkan vid halv elva. Och så börjar Konfirmationen 11.00. ska bli kul o se hur de går för lillasyster hehe :)!

En väldigt LÅNG dag och hållt igång hela tiden :P!
Känner mej lite duktig alla fall haha!

Onsdag 13/5 !!

ALLT ÄR HELT FUCKING ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tisdag 12/5

Fortfarande krasslig :(!

Till mina SANNA vänner ,

 När motvind blåser och regnet piskar,
luta dej tillbaka och hör när jag viskar:
För mej är du solsken, värme och glöd.
Jag är din vän från idag till min död. (:


så f*cking trött på allt skitsnack o allt skit runt omkring varför kan inte människor ta reda på fakta innan dom dömmer en lr hittar på en massa skit?? Orkar inte med sånt mer :(! Vill  bara att allt ska vända och att jag ska må brau igen!
Så JÄVLA TRÖTT på ALLT!
suck!!
Hoppas allt vänder snart , innan jag är nere i botten igen!
Vill bevisa att ja kan klara av detta,Jag ska klara de, Jag ska fan inte vara deras jävla bitch ...
Måste stå på mej o våga!!

Måndag kväll 11/5!

Orkar verkligen inte mer :(! Rädd att bli utanför när ja kommer tillbaka pgv att dom två bad mej dra åt helvete, för inget ja gjort mot dom :S.. Känner mej så värdelös ... Vill inte må så här.. Vill klara min skolgång.. Men stannade himma idag för mådde inte brau ont i skallen o ont i hela kroppen o frös satan så troligen feber :(!
Vill bara att ja ska må brau i skolan o annars med...
Varför ska allt vara så jobbigt hela tiden?! Och att problem ska komma hur många som helst på samma gång :( ??
Hjälp Mej! Ge mej råd vad som helst :(!
Så sjukt skoltrött med :(, vill klara detta jue för fan!
Allt är så... suck
har snackat med min mentor o hoppas hon förstår mej! Men missade jue mötet idag :( inte brau:(... Måste ha nytt möte men när de vet jag ej :S..

Vill bara försvinna , gömma mej för ett slag :(!!!
Vill klara detta, jag är stark, jag försöker verkligen!

Ska fan bevisa att jag kan, jag också!

Helgen 8 -10 Maj

Helgen!!


Helgen har varit både brau & dålig. Varit väldigt konstig helg alla fall.. Men knäppa saker som hänt :O!

Fredes: Sov inte så mkt då.. somnade runt fem då och gick upp tio på morren :). Men efter en lång skön dusch så började man vakna till :)! Och hade så sjukt ont i revbenen då med :(! Sen blev de göra vid sig lite lite, för drog faktiskt på mej joggingbyxor o tröja :) och så drog ja in till stan för att möta Vicki :). Hon var lite seg på att komma haha.. så Skulle vi även vänta in Lina, för sedan ta bussen ut till vånga o umgås med Natta :). Hon bjöd på kaffe och SVIIIN god kladdkaka och där satt vi fyra brudar o snackade om gamla fylle minnen haha.. och i samma vevva så bestämde vi att vi skulle festa dagen efter i lördes då alltså.. I alla fall var mkt trevligt :). S blev de av till stan igen o byta buss till bromölla o stack him :D satt lite vid datan och kollad på ishockeyn som gick rent åt skogen :(..

Sen blev de halva twilight sen fick vi stänga av för varken jag lr vicki klarade hålla ögonen öppna haha..

Sussade Gott :D! Hade tydligen snutt täcket hela tiden för vicki hehe:P

Lördag: Länge sen jag var så sjukt trött så ja knappt ville öppna ögonen när vicki väckte mej me att jag skulle skriva in lösenet på datan till henne. så somnade jag om igen men varade inte länge för vicki startade musik o hade sig. så fick slutligen gå upp haha.. så blev de hoppa in i duschen o vicki satt vid datorn o kollade på twilight :).. Edward Collen så sinnessjukt snygg. Sen blev de att hjälpa mamma välja kläder hon skulle på en dejt ;).. Så hade ja me svårt för att välja vad ja skulle ha på mej haha..:P.. Så tog vi bussen in till stan o väntade på lina o tog sedan bussen till arkelstorp fick sitta och vänta på Pit i en halvtimme innan han hämtade oss där o körde him till Per (som hade festen) i Oppmana :).. Festen började trevligt o så var de Pers dotter o peters barn också med :) så sjukkt söta o gulliga :). pers dotter visade upp en liten cirkus för mej o lina hehe.. hon fastnade verkligen för lina :)! Helt sjukt underbar :D! Så drack vi o vicki blev as packad o svandlade hehe.. så snapsade vi as kalas mkt. bara för vi satt borta vid Per , han kan supa den hehe.. så blev vi as nitade ja o lina så vi blev ovänner som vanligt på fyllan för skit saker haha (så vi gick skilda vägar) ( jag minns ej de :S) Lina gick ut i skogen o jag gick barfota haha.. för vetefan var mina skor blev av haha.. så vaknade jag nue i söndes morse i ett renoveringshus haha.. Och var av med min lur :( Så gott folk inte lönt ni hör av er till mitt telenor nr :(!

Väldigt knäpp helg enligt mej!

Men vi har även haft svin kul :) haha!

Fredag Natt 8/5!!

Så var jag o vicki ute och gick o rensade tankarna o snackade om allt möjligt :).
Men att allt ska vara så jävla svårt här i livet , men de ordnar väl upp sig så smånigom.
Nue blir de kolla på Twilight och sedan slagga :)! För måste jue samla krafterna till imorrn :D
Då de bär av till stan o möta Lina <3 Oh sedan åka till vånga för att festa :D!!

Och då ska de fan inte vara problem som man tänker på ska rensa allt för stunden :)!
För vi ska ha skoj & VI ALLA SKA SUPA VICKI <3 UNDER BORDET :D... WIIIE :D...





Fan händer nue då??? :/



Vicki
  Lina
 Natta
 Mina Små Änglar <3<3

Fredag 8/5!

Ja du viikken jävla dag! Sov fyra timmar typ imorse somnaade efter fem o vaknade till o från och gick upp vid tio!

Sedan blev de hoppa in i duschen o göra sig i ordning för sedan åka in till stan o möta vicki och lina.
då åkte vi him till natta :).. Hon hade bakat kladdkaka som var riktigt god :). och så drack vi kaffe :)! och snackade
gammla minnen hihi!

sen åkte vi in till stan o him till mej och kollade på hockeyn som gick  åt helvete :(..
och nue sitter vi här o degar.. skulle vatt me linkan o kakan nue senare ikväll när dom kom him från jönköping. men kakan är med nårra brudar nue o super.. och linkan får ja ej tag på ringt o ringt och han svarar ej inte heller på sms :(..
blir så sjukt trött på sånt här suck!!!!¨


Men får väl tänka på annat och se fram emot imorrn istället när vi ska till vånga o dricka o ha skoj hoppas jag!


aja


Torsdag Natt! Kan ej sova :(!

Alla Tankar, Allt som cirkulerar runt i huet :(!
Vill må brau, Vill finna lyckan i mitt liv, vill finna lugnet!!



Nue kommer den dära känslan igen,

Mitt hjärta Slår o slår men till vikken nytta egentligen?!
Är jag nån som alla kunde vara utan?
lr skulle ni gråta o sen glömma mej?
lr skulle ja finnas kvar i era hjärtan?!
Frågor som cirkulerar i mitt hue dagligen :(!
vet inte anledningen. Men då kanske man hade fått veta vikka som verkligen bryr sig och vikka som inte gör de :(!
Känner mej så fruktansvärt misslyckad o ensam :(!
Men vissa frågor vill man ha svar på!
Varför snacka skit bakom ryggen på folk?!
Det kommer jue ändå fram till slut!
Att man bara orkar springa runder o snacka en massa skit, vad får ni ut av de egentligen?! Ja precis inte ett jävla piss. Men frågan är vrf va så jävla omogen o gå o snacka bakom ryggen istället för att säga de till personen i fråga.
Så sjukt fegt.. Har ni inget eget liv att ägna er åt lr vad är de för fel?!
Svartsjuka kanske?!En sak vet jag alla fall att jag har väldens bästa familj o min syster pojkvän e också en väldigt snäller person som man kan snacka med.. Men vill ej lägga mina problem på min syster o jimmy!
Jag vill bara veta hur man ska göra för att veta vikka som man verkligen kan lita på o man vet som alltid är vid ens sida, jag vet att de finns fem stycken i mitt liv, mina närmaste vänner som alltid finns där.. men alla andra då?!
Är dom FALSKA LR SANNA???!
Nej så sjukt trött på att alltid må dåligt.. mått dåligt nue i år. Men visar inte de så driekt. men nue på sistoende så blev de fan helt sjukt sinnessjukt jobbigt. och de knäckte verkligen mej!
finns så mkt jag bara har i tankarna nue som ja vill skriva ner, fast orkar ej de! Ska väl försöka sova snart me!
Ska jue in o möta min lilla vicki istan vid tolv:)! Vi får göra nått sjukt kul imorrn gumman!





Vill tacka Er för ni alltid finns där:

Lina <3
Natta <3
Cassie<3
Vicki <3
Jenny<3
 
Ni finns alltid där vått som torrt!
Älskar er <3



Torsdag!!

Har ej skrivit här på nårra dar haft lite saker som ja!!




ÅHH!

Vad jag ser fram emot på Måndag NOT.. Att jag får skit för nått jag inte gjort mot dom förstår jag fan inte:(.. Kul o komma tillbaka på Måndag o ska bevisa verkligen att jag klarar detta o verkligen kämpa. så känns de som de kommer bli skit me folket runt om.. SUCK!!
Känns som alla kommer stå emot en :(!
Kommer fan få panik då, vill verkligen inte vara utanför. Men känns som de kommer bli så. I och med två av alla har bett mej dra åt helvete, för något jag inte gjort .. förstår noll! De dom inte förstår lr inte tror på är att jag har haft de svårt och verkligen mått helvete! Men de är tacken! Och dom ska man kalla vänner , jo lr hur!!!
Fy fan!

Vill verkligen klara detta, men blir de knabb o utanförhet så kommer ja inte klara av de , de vet jag reda nue! Allt bara skiter sig för mej hela jävla fucking tiden :(! ORKAR EJ MER!!!!!!!!!!

Hur fan kan man bara bete sig så mot en människa som dom två har gjort mot mej ? jag har inte gjort dom ett skvatt, fattar noll,.. bara dom inte vänder dom andra mot mej också för då blir jag riktigt förkrossad igen.. Orkar ej me en hel månad kvar till lovet och hoppas att dom inte fått med sig dom andra på sin jävla sida av nått slag.. ORKAR VERKLGEN INTE!!!!

Tack för jag har fått stöd och hjälp av mina SANNA vänner och dom har stöttat mej nue under denna senaste månaden jag haft de som svårast.. så snälla ni två ni vet inte ett skvatt vad som hänt lr hur de är med mej lr någonting.. trodde fan inte nån vän kunde sjunka så jävla lågt.. Men grattis ni har sjunkit enormt i i mina ögon.. De ni inte vet ska ni inte springa o snacka om.. Räker de inte redan med att jag känner mej misslyckad o helt f*cking ensam!??? Längtar verkligen inte till Måndag, min största rädsla är att ni gjort så dom andra också tar avstånd från mej.. För klarar ej vara ensam o få blickar mot mej.. Orkar ej mer sånt skit! Vatt för mtk sånt i mitt liv så räcker!!!
Hoppas ni är glada nue!!
Tänker alla fall inte ödsla tid med att se er trycka ner mej! Men inte alls lätt.. 
Men så länge jag har stöd från MINA SANNA vänner så kommer de nog gå!!
Allt känns bara för jävligt att man får höra saker bakom ryggen lr bara få ett sms om att jag är de o de och jag kan dra åt helvete ... när ja inte gjort ett skvatt mot dom.. utan gjort nått som gått ut över mej bara mej. och de är mitt problem o inte deras! Blir så sjukt förbannad!!!!

Suck!!!



Vad i helvete är meningen med livet??? 


DÅLIG DAAAAAAG :(!!!!!!!


Söndag :)!

Hipp Hipp Hurra ,


idag är de min födelsedag :)!
så nue e klockan 21.13 och är helt slut
sen igår haha.. De tog hårt på de festandet :P
Idag helvete vad ja har ont efter ja klumpade
mej igår kväll. Men Men de sägs jue att de
går över när man gifter sig haha!!!

Fick faktiskt två halsband av mamma o lillan idag :).
Och en kjol o ett linne av min syster o hennes pojkvän.
Sen har ja också fått presentkort på H&M av min kära
mormor :)! Men de fick ja på posten hehe.. nej nue blir de
att sitta här vid datan en stund , sen film o sova :).
sedan är de skolan imorrn!!


Puss på er !



Du är Sööt :)





                                                                                        
                                                                                             19 år i dag då :):):)!

Lördag :)!

                                                                                   

                                                                        Tack för en jätte trevlig kväll igår :) <3

Först förfest uppe hos Peter i Oppmana. Men så klart gjorde ja bort mej rätt duktigt haha, jag snubblade på varandtrappan och drottade ner på marken slog i huet i en sten :S, slog i svanskotan och benet o just de så drog ja med mej en kruka ner me :S.. Så kom Pit och hjälpte mej me krukan o ja bara låg där och as garvade. Så de fick man höra resten av kvällen haha.. inte så värst kul men ändå haha xD..ja sen får ja jue inte glömma att dom sjöng för mej på förfesten me , pinsamt AB haha..
Ja & sen så blev de av till granada;). Full som en spruda va jag :P.. Hade skit trevligt :).. Inte för jag minns så mkt från granada , de är illa haha.. Och såklart ska vicky göra bort mej så hon och magnus sa till bandet som sjöng där ute att sjunga för mej o där satt ja på scenen haha pinsamt för alla som dansade o så dom sjöng med!! Men men hade riktigt skojsigt igår :).. Bara så helvetes ont i kroppen idag sen ja trillade :(





Du är sööt :)