Onsdag :)

Idag har man vatt i Wanås med Fpklasserna :D.. Vi hade tur med vädret alla fall :D.. vi fick papper o pennor o sånt o gick rundan med olika uppdrag o saker vi skulle svara om skulturena o sånt :P.. Var me Linda och med Jennie i en grupp :). Sara var bara med en liten stund sen orkade hon ej mer haha:P.. Men vi hade skit skoj på vår runda haha sen va de lunch o sånt, kyckling sallad :D mums :D.. så nu är jag himma, skabyta om o vänta på jennie sen blir de stan på fika ,sedan träffa vicki o dra till biljard o lyssna på band, sen him o sova, sen skola imorrn på förmiddagen sen åker vi till Sthlm :D. Hoppas på att de blir skoj :D..



Jennie & Linda :D



Som sagt , skoj hade vi idag elr hur töser :D




Blev rätt paff faktiskt när jag fick de smset av dej, att du har tänkt på mej o att du ångrar dig o sånt.. lite gulligt.. men men, alla gör vi misstag. Men tycker de va starkt av dej o berätta allt de du gjorde på smsen, väldigt gulligt faktiskt :D!

Party :)

Ikväll blir de party med Jennie,Jenny,Natta & Micke :D ska bli skoj :) redan druckit en öl o två cider :D gott gott :).. hoppas ni får en bra kväll för de ska vi fan ha :) <3

Väntar in Jenny,Natta & Micke nue :)

Fredaaaag :D

Förra helgen var toppen på sn***** HAHA ;),, skämt o sido ;).. Nej men förra helgen var super kul :D
veckan har vatt okey.. Hade nationella idag i matte hoppas de gick bra annars blir jag nere :( haha..
Aja idag har de vatt fint väder till o börja med..Men när jag kom him så började ovädret :(... ÅSKA SATAN :(OCh REGNA SATAN :(.. Men de mesta är nog över nu som tur är :). HATAR ÅSKA! USch fy o blä! Just nu väntar jag på en bra vän som ska upp här på kaffe o tragga :)! Så får vi se vad kvällen har att erbjuda:D.
Blivit bjuden på hockey kväll imorrn med:P.. så får se om man åker dit ;)..
HA de super bra Fredag alla :D



Fredag :D

Jahopp då är de Fredag igen ;) hehe.. Bara sovit två timmar inatt haha, kom två muppar hit inatt som ville snacka o kolla film o så :P.. så somnade åtta imorse o vaknade tio haha.. så nu har man precis duschat o ska klä sig o göra vid sig :).. Sedan ska jag o viiikz äta :), sedan bär de av IVÄÄÄG ;) haha.. kan ej skriva här var :P.. men kommer senare nån dag haha :P.. För de är liksom en överraskning till en person :D.. så detta kommer bli en kanon kväll hoppas jag på:D.. och hoppas lilla flikkan blir glad :D hehe :).. Aja nu måste jag dra :P.. HA EN BRA FREDAG ALLASAMMANS :D




Tjejkvällen igår,,

var riktigt skojsig :D.. först va de tacos här himma hos mej:D.. Trevligt trevligt :D.. Sedan blev vi rastlösa så jag hoppade in i duschen och vi drog in till biljard där vi träffade endel vänner :D.. Trevligt värre :D, Drack en öl haha :) men gott va de alla fall :D.. Sedan så satt vi där o hade skoj ända till halv ett ca, Så åkte vi lite glidar varv i staden :P.. haha med hög musik o sjöng o hade oss.. Var jätte pigg :P.. Sen va ja o vicki himma typ två nått elr nått sånt :P..Startade Hata Göteborg :D.. Haha ÄLSKAR DEN FILMEN :D.
Och vicki traggade i tele vet inte hur länge muhaha, fick lite ryck men somnade till slut :D.. VAknade nu runt halv tre :O.. Vadå blev paff när ja såg vad klockan var haha.. Och vicki ligger fortfarande kvar i min sköna säng :D och traggar i tele ;) OVANLIGT ;) HAHA NOOOOT ;)..

Aja får se vad dagen har att erbjuda kanske går upp till kusinerna sen om Vicki vill :D..


D <3

TjejKväll :D

Så nu är flickorna samlade här :D, Jenny & Jennie körde nyss till affären :D, Så de blir tacos och antagligen film ikväll :D.. Mys :D En bra Onsdag med andra ord :D..Sitter just nu och dricker kaffe :D, gott med kaffe :D:D:D:D:D:D:D:D:D..
Sen ska man sooova länge imorrn :D.. Ska bli sköööönt :D..


D <3

Så mkt,,

tankar och funderingar över livet! Tankarna har bara svamlat fram o tillbaka idag och jag har vatt smått förvirrad om olika saker. Men tror att jag är fullt säker på en sak alla fall!
Och det här med känslor o allt sånt mög, bara förvirrar en så totalt mkt.. Sitter här med gråten i halsen och snart kmr tårarna känner jag! Malin är totalt förälskad och vet ej om de är bra elr dåligt. Känns lite jobbigt faktiskt. Men nu är Malin funkomligt säker alla fall! Och de gör så jag är helt nere o nerstämd :(..
Telefonen har ringt nu halva kvällen, men inte orkat svara behöver lite tid för mig själv just nu och orkar ej snacka i tele då.
Malin är så in i helvetes förälskad så ni kan inte ana. Men är lissen för de , För de är en jobbig sits. Vissa vet nog vad jag snackar om och vissa inte. Men de viktigaste är alla fall att jag vet själv alla fall!
Vet inte vad jag ska ta mig till.. Varje minut utan dej så finns du i mina tankar, när jag är med dej så känner jag mig så jävla trygg och vill bara de ska vara du o jag! Men jag vet inte om jag någonsin kommer att få dej :(, Så jobbig tanke att ligga här i sängen o må så här och tänka så här... Är hopplöst förälskad. Finns bara en sak jag vill! Och visst jag hoppas att de går i uppfyllese någon vacker dag! Om inte får man gå vidare. Men jag väntar. För man vet inte vad som händer! I och med att du verkar lita på mej skarpt, så hoppas jag att detta kan bli nått. Blir galen av att gå runt o tänka på detta.. och känna detta jag gör..

Dagen idag är känslig känner jag.. Jag önskar bara min önskan någonsin blir sann, då skulle jag alla fall bli den lyckligaste flickan på jorden kan jag säga!
Ligger här ensam i min säng, och saknar dig trygga famn o dina andetag..

Tänk om nån visste hur de är, de jag känner just nu!

Jag vet alla fall vad jag känner nu. Och Jag är 1000000 % säker!

Du i mitt hjärta, du ska veta att jag verkligen tycker om dej<3!

En GLAAD Malin :D

satt innan och snackade med älskade lillasyster på msn :), och hon berättade att hon och mamma hade hittat min försvunna platt-tång:D... Överlycklig blev jag :D, Har vatt av med den i evigheter nue :P.. Men nu har den krypit fram :D WiiiiieHoooooo :D..så får åka o hämta den nån dag :D..
Och har fortfarande problem med min jävla mage :(, Haft krampont nu i flera jävla dra :(.. Så har satt tid hos Um och snacka med dom den 18 de.. Och jag vägrar gå till läkaren, för dom hittar ju aldrig felen ändå :(! Blir bara värre o värre tycker jag :(!

Men får hoppas att jag kan sova inatt, så de inte blir en sömnlös natt igen :(!
Börjar bli riktigt trött på denna jävla mage alltså :(!


Här kmr lite bilder..

sen vi firade mej både hos mams och hos farmor o farfar :)! Väldigt trevligt :). Även lite bilder sen jag fikade med nårra vänner på house of bagels.



Så de var bilderna sen jag fyllde år :)





Här kmr nårra sen vi fikade :P



Sen fick jag inte fler bilder på dom andra jag fikade med :P..
Men trevligt va de la :)

Nu börjas de...

kännas. Malin är sjukt nervös inför imorrn haha.. Och viiikz springer runder här o snackar i tele och är super hemlighetsfull kan inte ens säga vim hon snackar med :P haha..
Själv sitter jag här o lyssnar på musik o tar de chill:D.. Börjar bli trött med.. så ska höra med älskade viiikz om vi snart kan slänga igång en film och sedan soooooova :D:D:D:D:D:D

Hoppas alla andra får en kanon helg, så hör jag av mig igen på söndag kväll elr nått sånt :P haha



Ja då är man..

20 år då :). Inte för de känns som nån skillnad hehe :P.. Har alla fall fått många fina presenter :D, Tack alla :D.. och tack alla sötisar som sagt grattis :). och tack för dom två kalasen jag fått ha :). väldigt trevligt :). Har ej hunnit fota mina grejor o kommer nog ej heller göra de :P.. men fått blandannat halsband öronhängen klocka pengar stålplånbok med text :) present kort :) Tack Tack :)

Och denna jävla mage, usch får panik på den snart. Haft super ont i magen idag :( blää på de verkligen. Men fixat ny tid på um så får jag snacka med dom där o så.

Snart är de fan ta mej helg igen, och kan säga redan börjar jag bli nervös inför Lördag haha ;).. Men kommer bli spännande :)




Grattis till Johan Wimhed som fyller år idag :) 4 Maj :)