Tisdag

Idag var jag inne i stan med lina o hon följde med mej och lämnade Cv :)! Sedan följde jag henne till hennes jobb.. Medans hon jobbade drog jag till tina o bebis :D, MKt bebis mys :D de gillas höhö, följde även med dom till Ö&B och Kvantum :P, träffade fina emma också hos tina en stund:) alltid lika trevligt :)! Allafall under eftm så fick jag ett samtal :)! Nämligen en arbetsintervju :) nu på Torsdag i Malmö :D kommer bli spännande :D, FAst kommer dock va DÖÖÖÖ nervös.. men vem e inte de :P! Efter jag vatt hos tina hela dan o våldgästat henne så drog jag o mötte upp lina o då kollade vi lide inne på himmakväll.. sedan vidare till mc där de blev lide gott ;)!
Där vi också träffade Tinas pappa :)..
Efter de blev de bussen him, kom him o slog ner oss i varsin soffa, och kollade på en film som handlade om giftormar på ett plan! FYFAN säger jag, USCH! Jag hade fått världens panik om jag inte hade dött alltså... FY vad äcklig den va.. NU är klockan sådär nästan ett och jag tänkte slå igång en film så jag kan somna o sova gott sen :)!

Saknar min älskling <3 ! Men han möter upp mig i Malmö på Torsdag efter intervjun :)
Ska bli så mysigt att ha han vid min sida i nårra dagar... You and me Honey, just you and me <3<3


















Peace N Love

ett tag sen nu

Ett tag sen jag skrev nu! Det har ju varit midsommar o allt. Fast den blev inte alls lyckad. Vill inte gå in på varför. Men så är de med de! Igår var Tina här uppe med bebis :). Och så färgade hon också mitt hår :)! Trodde dock de skulle bli mer rött än lila haha :P! Men blev rätt snyggt ändå :)!
Efter de så hade vi filmmys här himma, jag , lina och Tinaa:D  MYS :)!

Här kommer bilder på håret ;)!


Kanske inte ser så jätte bra, men ser bättre ut i rl.


















Peace N Love

Torsdag

Ja idag vart de skolavslutning, vi tvåor och ettor åkte till Kiaby och där badade jag o Anna haha, hoppas man inte blir sjuk nu bara hahaha.. Sen spelade vi kubb mot lärarna och dom vann :O haha, men vi lät dom ;)!
Efter det så åkte jag in till stan och träffades bästa Tessan :), sedan mötte jag martina ;) och då gick vi till partay men hennes pappa kom så jag fick gå in själv hehe.. handlade lide kuligt där :P!
Sedan åkte jag till knislinge him till paps o bina och fick lide grejor där o så hämtade vi lide dricka innan vi åkte him till mig o lina :P! Väl himma så fikade vi med kaffe o kagor som jag bakade igår ;)
Därefter kom linas mamma o syster o då blev de mer kaffe ;) och jenny o liam kom också :) så haft lite besök idag hehe..
nu har jag varit duktig o diskat berget vi hade haha.. och bäddat sängen o lide sånt :P!
NU sitter ja här o bara tar de lugnt.. och försöker lugna min nervösa mage hehe..

lide senare kommer Jasse till oss :), då blir de massa prat om hennes äventyr i Gbg ;)!

Efter de lär jag gå o lägga mej, upp nio imorrn o förbereda mej och fixa vid mig osv :)!
Sedan bär de av till skolan till min älsklings student :)!
Träffa hans släkt o så imorrn, ska bli super kul, men sjukt nervös hehe.. men de får man väl lov att va :P!

SUper trött är jag haha.. blir nog fan snart n dusch :)!


Hoppas ni andra haft en bra dag :)!














Peace N Love