Tjugonionde September

LOURINA <3
Vad fan skulle jag gjort utan dej gumman??
Du är fan den ALLRA ärligaste person jag känner!
Du är som mej säger vad du tycker & tänker!
Det är därför jag Älskar diig min plutten :)!
Du är en av dom bästa <3<3!
Plutten & Pluttan förall evighet <3<3!
Vår vänskap ska ALDRIG ALDRIG försvinna! Måste bara fixa så vi träffas oftare faaaan xD!
Du är guld värd min älskade <3!










Finns här alltid för dej gumman, vad som än händer! DU ÄR MIN LILLA ÖGONSTEN <3<3

MALIN ÄLSKAR SIIIIN PLUTTEN <3





24/9-09

Denna veckan i skolan har gått så enormt fort hihi :P.. har fått köra personbil igår för typ första gången haha, ibörjan var de så sjukt nervöst haha xD, Så fick motorstopp nårra gånger haha, men sen andra gången ja skulle köra gick de bra :), för var då avslappnad :) och inte lika spänd som första gången:P.. Fick backa också :D vikket var skit skoj och tyckte de var rätt så lätt :) hihi :P..

Imorrn blir de party med tjejerna :D.. Och peter min kära bror skulle ha inflyttningsfest imorrn så ska höra med töserna om vi ska förfesta där o sen vidare till hässleholm :) hade vatt soft :).. så har man studiedag imorrn riktigt gott ska de bli hehe med lite sovmorrn, sen tar bussen till stan vid kvart över elva imorrn för att fika med lourina på stan:).. Sedan träffa min kära bror en runda :)! Sen till Lina :)! Softish :P haha..
Ledig även på Måndag o Tisdag också :)! Sen på Onsdag bär de av till Karlskrona med klassen ;) hihi!


HOPPAS PÅ EN LYCKAD HELG MED DOM BÄSTA <3<3 :D:D!


Torsdag 17/9-09

Dagen idag har varit rätt kul som vanligt i skolan med Linda o Sara ;) hihi.. Idag har vi plockat isär o plockat ihop en Lastbilsmotor ;). Lite ballt hihi:P.. Fast man fick jue lite olja överallt ;), haha Sara drog sina svarta nävar över hela mitt ansikte så såg jue rätt skojig ut haha :P.. Sedan blev de him var o handlade me mamsen sen har ja inte gjort så mkt mer.
Skolan imorrn blir studiebesök haha, så går till typ lunch.

Nej nue ska jag kolla klart på Ncis :D. Sen kallar sängen :D


Måndag 14/9-09


Varit en mysig helg me Lina :D.. Om man bortser från lite i fredes haha :P.. Blev lite för mkt dricka där haha.. Annars har de mesta vatt bra :), fast man tappar mobilen i toan Haha xD. Lite komiskt för de är alltid nått som händer när jag dricker haha :P.. Aja Ska få låna en tele av Snälla gumms Sanna tills den 25:). Me like hihi!
Tack för en underbar helg min älskade fruga hahahahaha xD <3



Idag fick man liten sovmorgon härligt alltid lika gott :) hihi.. Sen bar de av till skolan :P.. Hade lika trevligt som vanligt i skolan med Linda o Sara o Sanna o alla andra :P.. Vår klass är jue dock inte frisk kan jag säga haha, får oss många skratt var dag haha xD! Sjukt kul :D! Har inte gjort mkt mer bara vatt himma o sovit lite o käkat ( vikket man måste göra haha ) Sen snackat lite me mams o lillan :) ( hon hatar när man säger de ) hihi.. Men hon kommer alltid vara lillan i mina ögon :)! Så cpar msn också så blir fan tokig :S:S:S:@:@.. Hoppas de blir bättre :P! Nej men snart blir de en film o sen sova gotti :D:D.. Sen imorrn upp vid sju o duscha och sånt sedan in till stan o möta upp Linda sen till skolan :D WiieHo haha :D.


Q-bar

Nue sitter Malin hos sin lilla ängel Lina, vi har bara tagit de lugnt änsålänge, snart blir de ut o ta en cigg för min del :P.. men LIna får sitta med o göra sällskap :D.. hon e goer min lilla pattlisa ;)! Ikväll blir de av till Stephan på förfest sen vidare till Q-bar :D, där var de ett bra tag sen man var nue haha får träffa mina små vakter haha :P. små o små :P.. FULLER O GLAD ska man bli :D