Torsdag 14/4

Idag har jag vatt i skolan och gjort nationellt prov, hoppas att de gick bra, skrev fem sidor så vi får la se ;)! Sedan åkte jag in till stan och gick en runda i tiovoliparken , sen bussen him där jag bjöd upp lillsyrran på en kopp kaffe och tragg :) Var trevligt :)! Lite senare hämtade N mej :), då drog vi him till honom och övade på kubb inför imorrn ;) jag vann båda gångerna ;), efter de drog vi in till honom han lagade mad och jag fixade lde musik till de :P haha..
Mkt god mad :) Kotlett och klyftpotatis oh beasås till de :), de gjorde du bra N :)!

Efter maden ville han klassa mej i biljard :P, men lyckades ej så bra :P, vann nämligen två gånger där med ;) hahaha.. Nog lide tur i spel idag :D! Brukar aldrig ha de liksom så blev lide extra glad ;)! Sedan blev de fiilm (blackjack) o cola till de :D.

NU sitter jag himma hos lina med henne o jasse efter han lämnade mej :)!


Imorrn är de Fredag :D och de betyder skolan i nårra timmar efter de fixa sig och sen dra till stan o hämta en vän, sedan grilla osv :) , kommer nog bli en nice kväll :)!



Peace N Love






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback