15 Augusti 2011

Måndag idag :), Ny vecka , nya möjligheter :)!
Sista veckan ledigt nu, sen börjar skolan på Måndag :)!

Jag har två grejor som är planerade denna veckan, På Onsdag ska jag åka in till skolan och lämna lite papper och sådant nu inför sista året :) wiieho:).. Fast jävlar vad Malin ska ligga i nu, för hinna :)!
Sen på Lördag ska jag ut på äventyr :). Berättar mer om de på Söndag tänkte jag :)!

Nu idag har jag pluggat lite B teori. och bli galen på att :(. Gjorde tre prov idag, och inte långt ifrån godkänt.. Jag blir inte klok på detta alltså, men denna veckan ska jag göra tre prov om dan och hoppas på de bästa :). Innan Malin Goes Crazzzy ;)!
Hehe nej men bara anstänger jag mej så ska jag klara de :), måste ju ha 62/70 möjliga, och idag gick de inte så bra :(! Men de ska ja ändra ska jag lova :)!

Nu blir de nog lide kaffe o musik och sedan blir de påbörja maten :), det blir hemmagjorda biffar med hemmagjord potatismos och brunsås :) Mums vad gott de kommer att bli :)!


Sletna jag idag ;)!








Peace N Love// Lexiiie






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback