En dag på stan

Idag har jag varit inne i stan, där jag träffade Mia,Alice,Tina,William,Lillasyster och Tinas vän Honey :)!
Vi satt och fikade på brödboden var mkt trevligt :)! Matade bebis o myste bebis william :D!
Sedan gick vi och köpte skor och ROSA skosnören :)
Även monster och pringels :D!

När jag kom him till broby var de ner i tvätten , så tvättat för fullt nu ikväll, var också nere hos grannen o drack kaffe o rökade och traggade :). Där fick jag en massa böcker med mej him igen hehe, snart kan jag starta bokhandel HAHAHAHAHAHA! skämta bara :P!

Sitter just nu och traggar med sambon och emelie :)!
Snart ner en sista gång till tvätten sen blir de film och monster :D

haha måste berätta, när jag väl kom him från stan och skulle ta upp skorna, så upptäckte jag att jag hade fått två vänsterskor hahaha, så får byta en av dom imorrn haha..

Imorrn åker jag o lina iväg en sväng :), ska bli kul :)! Sen blir de party på lördag hos linda :)!
Kommer nog bli en super helg :), skriver igen på söndag och berättar :D!




Godnatt och sov gott :)!





Peace N Love / Lexiiie





Postat av: bella

vad blev det för film då :)? Kram bella,

2011-08-12 @ 07:47:56
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback