Lördag 13/8-11

Ja tiden rusar iväg tycker jag :/, Snart börjar skolan igen och så :), men det ska bli jätte skönt :)! Och då ska jag ta mej i kragen och fixa mitt körkort o teorin o körningen för C också :)! Måste klara de :)! Annars vet jag inte vad jag gör :/!


Lördag idag då och jag har varit bakis hela dagen :(!
Jag o lina åkte ju till Karlshamn igår till hennes ragg elr vad man säger haha!
Hade mkt trevligt :), med ölspel och sådant skoj. Men blev
lide väl för mkt för min del.
Skulle egentligen på fest hos bästa Linda idag, men fick hoppa den för jag
mår som jag förtjänar haha som man brukar säga :P!

Så ikväll blir de nog bara filmmys med mig själv :), och messa elr msna med Finaste :).
Som jag för den delen ska träffa om exakt en vecka :), som jag längtar hehe ;)!


Aja kanske slänger in ett inlägg ikväll också :P!

Ha en underbar Lördag sötisar :)







Peace N Love// Lexiiie






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback