onsdag 3/8-11

Först får jag väl säga grattis till min söta kusse Wilma som fyller 9 år idag och firar de på Ullared :P. kan tänka mej att hon är super taggad!

En väldigt tråkig o ofattbar och helt orättviss sak är att jag mist ännu en vän :(. Vid namn Tobias Knöös. Kan inte fatta att de är sant :`(.. Helt osannoligt, han omkom i en mc olycka i Måndags kväll :`(, jävla personbilens fel !
Han va alltid så himla glad och rolig fick en alltid på bra humör hur nere man än kunde va!
Fick reda på detta igår :( och kan fortfarande inte fatta de :`(!
Kunde inte somna inatt heller, låg o vred o vände o slängde på mig, somnade nårra timmar nu imorse.

Nu på dagen blir de nog in till stan o kolla på jonas o hans band som ska spela. Egentlifen ingen lust alls till de efter detta som hänt. men måste tänka på annat, så man inte gräver ner sig :(!

Ikväll är de minnesstund för Tobias i Kristianstad på stora torg, och dit åker jag med Jenny.
Då kmr de blir många tårar o helt underbart fint med alla ljusen.



Tobias Knöös du kommer alltid finnas i mitt hjärta lilla vännen. Du kommer aldrig glömmas bort. Har så många roliga och fina minnen ihopa.  Älskar dig <3!


Vila i Frid min älskade vän <3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback