Tråkig söndag..

Japps, slöaste dagen på hela veckan ;)!
Idag har inte hänt så jätte mkt mer än att jag har lagat min älskade soppa haha ;), Potatis och korvsoppa :), blev riktigt god denna gången också :) hehe!

Sen har man diskat o vatt duktig :P! Smsar med den underbaraste också, får jag ju inte glömma o skriva ;), påtal om de får nog gå o se om jag hittar telen i sängen nånstans haha, jag o sambon kollade på en film för en stund sen, riktigt hemsk, fy fan.. INgen film jag kommer se igen allafall!!

Kvällen igår slutade ju inte som den va planerad allafall haha, åkte till linda ändå, och de ångrar jag inte, var sjukt kul :D. Längtar bara nu till helgeåfestivalen när den är :) om två veckor :), då blir de förfest där och så ska hon fixa mitt hår o smink ;)! Så de ser jag fram emot :)!
Ser även framemot en dejt nästa helg ;), Längtar ihjäl mej nästan hehe ;)! Bara hoppas de går bra :), jag är ju rätt duktig på göra bort mej haha. Men han är ju hur underbar som helst, så hoppas på att de verkligen säger klick i verkligheten också :)! *ler*


Nej nu ska jag käka lide kvällsmat ;) Sedan gå o kolla på stefan o krister som tydligen går på tv :P, om man ens hinner se nått innan de slutar för den har ändå hållt på i en timme ;)!

Hoppas ni har en lugn o goer Söndag :)!







Peace N Love // Lexiiie






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback