....

Hänt MKT och kommer hända MKT :)!

Singel igen! Bäst så, AJA behöver inte gå in på varför!



Allafall denna veckan blir de lide teori för B att plugga och hjälpa lilla lina som är små handikappad nu :P!
Nej men inget att skämta om, hon har en fraktur i benet så hon ska hoppa på kryckor i två veckor så får
se hur de blir efter dom veckorna!

Även varit på maria magdalena marknaden idag med älskade mams o sis :) MKT SKOOOOJ :D, inhandlade en döskalle i trä (tillverkas inte i sverige) den ska upp på väggen och så köpte jag en söööt döskalle tröja :D, Nöjd med mina fina köp allafall :)!

På fredag hoppas jag på lide fest elr nått :P! PÅ lördag är det kalas hos min söta kusin Wilma :D. På söndag är de dop på finaste William :D ... Kommer bli en kanon helg hoppas jag på :)!














Peace N Love / Lexiiie






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback