Min Älskade Mams<3

Tänkte lägga in lide rader om min underbara fina mams <3




Här har ni min FINA SÖTA mams <3



Carina<3

Heter min underbar mams :).
Ja vart ska jag börja hehe. Får säga att i alla dessa år har jag inte varit lätt att upfostra det har jag insett för ett bra tag sen, men det har jag verkligen ångrat att jag varit så jävlig. Visst vi har haft våra bråk och jag sagt saker jag inte menar. Men vi har haft fina och otroligt roliga stunder också (nästan alltid) där vi skrattar så vi börjar lipa hehe ;)! Men det jag vill komma fram till är att jag är glad att jag har henne, för nu efter dessa åren har vi kommit varandra närmare. Och dig kan jag verkligen prata med allt om och det känns så himla skönt får jag lov att säga :)! Finns ingen bättre MAMS<3 i världen än dig. Du gör verkligen allt för dina döttrar och stöttar och finns så gott du kan, det är jag så himla glad för ska du veta.
Du är min mamma och kommer alltid till att va!
Ville bara säga JAG ÄLSKAR DIG<3!


Kom ihåg du är fin för den du är. Och den som inte ser de är blind!
Och du är en underbar kvinna som alltid gör sitt bästa!
Kommer alltid finnas här vid din sida, glöm aldrig det!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback