Måndag!

Jao inatt var ett helvete, kunde verkligen inte sova, fick fan damp, hörde massa ljud från linas kök o ljud från fönstret osv. Men till slut nån gång imorse somnade man en stund, det va skönt, men fan vikka sjuka drömmar haha... Helgen har annars varit kanon bra, allt tjafs om jordens undergång var ju bara lide väl kanske. Och han som påstod att jorden skulle gå under i tv han är ju försvunnen nu! Han hade fel! Fruktansvärt fel, så han vågar väl inte visa sig nu, Gubbsjukan kanske haha?!

Aja igår var de åskväder :(! Usch hatar verkligen åska :(!
Lördes var väl sådär, hade skit skoj med Lina,Emelie,Kennie.Thimmie och Jesper :)!
Sedan lämnade dom av mej i stoby på klubben, ångrar faktiskt lide att jag åkte dit, men orkar inte gå in på anledning. Fast en positiv sak är att jag träffade endel härliga människor :)!

Senare idag blir de gå him och fortsätta packa ;), Vi flyttar ju nu i veckan :) SKETA kul :D, det ända tråkiga är när man ska flytta allt och städa röven av sig. Men de går nog skit bra :)!
Ska också ringa jobb idag, dom jobb jag sökt har jag inte fått reda på ännu om jag fått! Men håller tummarna, ska till o med söka timvikarie på omsorgen nu, fast jag inte har utbildningen, men hoppas man kan få nått ändå, kommer klättra på väggarna snart om jag inte får göra nått i sommar :(!




Aja Hoppas ni har en bra Måndag :D!







Peace N Love






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback